Paslaugos
Skelbimo nr.: | 106714 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-08-06 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-08-21 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Panevėžio mokymo centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Transporto mokymo skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Panevėžys |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficiento intervalas: 1,7082 - 1,8765. |
Pareigybės aprašymas: | |
PANEVĖŽIO MOKYMO CENTRO TRANSPORTO MOKYMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Pareigybės pavadinimas - Transporto mokymo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas. 2. Pareigybės lygis - A2. 3. Vidinis pareigybės lygis - 7. 4. Pareigybės grupė - Ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai. 5. Tiesioginis vadovas - Direktoriaus pavaduotojas ugdymui. 6. Pavaldūs skyriai ir/ar pareigybės: Transporto sektorinio praktinio mokymo centro administratorius; transporto mokymo skyriaus specialistas; Skyriaus profesijos mokytojas, vyr. profesijos mokytojas, profesijos mokytojas metodininkas, profesijos mokytojas ekspertas, vairavimo instruktorius. II SKYRIUS REIKALAVIMAI, KURIUOS TURI ATITIKTI ŠIAS PAREIGAS EINANTIS DARBUOTOJAS 7. Išsilavinimas, profesinė kvalifikacija: 7.1. Ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija: 7.1.1. su Skyriuje įgyvendinamų mokymo programų švietimo sritimis susijusių studijų sričių išsilavinimas; 7.1.1. arba socialinių mokslų srities ar jam prilygstantis išsilavinimas, ir ne mažiau, kaip 5 metų praktinio darbo patirtis, susijusi su Skyriuje įgyvendinamų mokymo programų švietimo sritimis; 7.2. nustatyta tvarka suteiktą teisę dirbti vairavimo mokykloje vairuotojų mokytoju ir (ar) vairavimo instruktoriumi; 7.3. teisę vairuoti tų kategorijų transporto priemonių, kurių vairuotojų mokymą vykdo Skyrius; 7.4. pedagogo kvalifikacija. 8. Patirtis, būtina funkcijoms vykdyti: 8.1. ne mažesnis kaip 2 metų pedagoginio darbo stažas; 8.2. ne mažesnė kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtis mokymo įstaigoje; 8.3. ne mažiau kaip 3 metų vairuotojų mokymo darbo stažą; 8.4. ne mažiau kaip 3 metų vairavimo patirtį tų kategorijų transporto priemonių, kurių vairuotojų mokymą vykdo Skyrius; 9. Žinios ir gebėjimai, būtini funkcijoms vykdyti: 9.1. būti susipažinusiam su vadybos teorijomis, turėti vadybos pagrindų žinių, gebėti jas taikyti savo veikloje; 9.2. būti susipažinusiam su darbuotojų saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, sanitarijos ir higienos reikalavimais; 9.3. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas; 9.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu bei kitomis informacinėmis ir elektroninių ryšių technikos priemonėmis; 9.5. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus; 9.6. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją taikyti savo darbe profesinį mokymą, švietimą, administravimą, dokumentų valdymą, darbo santykius, eismą automobilių keliais, Kelių eismo taisykles, transporto priemonių naudojimą ir priežiūrą, krovinių vežimą, Skyriuje įgyvendinamų profesinio mokymo programų specialistų mokymą ir jų teikiamas paslaugas reglamentuojančius teisės aktus; 9.7. išmanyti mokymo planų ir programų parengimo metodiką bei gebėti atlikti mokytojų darbo krūvio skaičiavimą; 9.9. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti skyriaus veiklą, vertinti, analizuoti mokymo procesą, teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti; 9.9. teisės aktais nustatyta tvarka būti pasitikrinus sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę 9.10. planuoja ir sudaro metinių Skyriaus pajamų ir išlaidų sąmatų projektus; 9.11. gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus bendruomenės narių santykius; 9.12. gebėti greitai orientuotis įvairiose situacijose, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus; 9.13. savo veiklą grįsti teisingumo, įstatymo viršenybės, objektyvumo, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais demokratinio administravimo principais; 9.14. žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir valdymo taisyklių reikalavimus; 9.15. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip tai reglamentuota Lietuvos Respublikos švietimo bei Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymuose. III SKYRIUS DARBUOTOJO FUNKCIJOS 10. Darbuotojas vykdo šias funkcijas: 10.1. formuoja Skyriaus tikslus, rengia Skyriaus nuostatus, planuoja ir organizuoja skyriaus darbą; 10.2. dalyvauja rengiant Panevėžio mokymo centro (toliau – Įstaiga) strateginį, metinės veiklos ir Skyriuje vykdomų švietimo sričių profesinio mokymo programų įgyvendinimo planus, Įstaigos įstatus, darbo tvarkos taisykles ir kitus, Įstaigos veiklą reglamentuojančius dokumentus; 10.3. Įstaigoje nustatyta tvarka rengia Skyriaus veiklos planus, teikia juos derinimui ir tvirtinimui; 10.4. rengia Skyriaus veiklą reglamentuojančius dokumentus, veiklos aprašus, Įstaigos direktoriaus įsakymų projektus; 10.5. analizuoja Skyriaus veiklą ir teikia siūlymus dėl veiklos efektyvumo didinimo, materialinės bazės gerinimo, Skyriaus plėtotės ir kt.; 10.6. atlieka su Skyriumi susijusių parengtų ir įgyvendinamų vidaus dokumentų vykdymo kontrolę; 10.7. teikia vidaus teisės aktuose nustatytas su Skyriaus veikla susijusias ataskaitas, atlieka veiklos savianalizę, direktoriaus ir/ar direktoriaus pavaduotojo ugdymui pavedimu rengia ir teikia informaciją ir ataskaitas išorės institucijoms; 10.8. vadovaudamasis teisės aktais rengia Skyriaus profesijos mokytojų metines tarifikacijas (paskirsto mokomuosius dalykus, pedagoginio darbo krūvį, rengia detalų darbo krūvio išdėstymą, apskaičiuoja etato dydį) ir nustatyta forma teikia visą informaciją direktoriaus pavaduotojui ugdymui ir finansų vadovui; 10.9. dalyvauja darbo grupių, komisijų, kolektyvinių valdymo organų veikloje pagal poreikį ir kompetenciją; 10.10. vadovauja Skyriaus profesijos mokytojų veiklai, stebi bei analizuoja ir kontroliuoja jų darbą, inicijuoja naujausių mokymo metodų taikymą, teikia jiems metodinę pagalbą ir aktualią informaciją, pasiūlymus dėl jų kvalifikacijos tobulinimo; 10.11. vykdo Skyriaus darbuotojų periodinį instruktavimą darbo vietoje; 10.12. vykdo instruktažų mokiniams organizavimo kontrolę; 10.13. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja mokinių kompetencijos ir žinių patikrinimą, su mokymu susijusius tyrimus bei vertina rezultatus; 10.14. analizuoja Skyriaus mokinių pažangumo ir lankomumo duomenis bei planuoja pažangumo ir lankomumo gerinimo priemones; 10.15. organizuoja mokytojų darbą su specialiųjų poreikių mokiniais; 10.16. esant reikalui, organizuoja mokinių mokymą namuose arba nuotoliniu būdu; 10.17. rengia savarankiško mokymosi sutartis ir jų priedus; 10.18. inicijuoja ir organizuoja mokytojų, klasių/grupių auklėtojų (vadovų), pagalbos mokiniui specialistų bendradarbiavimą; 10.19. bendradarbiauja su mokytojais, būrelių vadovais, pagalbos mokiniui specialistais dėl prevencinių ir kitų programų integravimo į mokymo/ugdymo turinį; 10.20. rengia Skyriaus metinius viešųjų pirkimų planus ir teikia juos už viešųjų pirkimų planavimą Įstaigoje atsakingam darbuotojui (viešųjų pirkimų specialistui); 10.21. rengia paraiškas viešiesiems pirkimams dėl mokymui reikalingų mokymo priemonių, vadovėlių ir literatūros įsigijimo, Skyriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, jas teikia viešųjų pirkimų organizatoriui; 10.22. koordinuoja Skyriaus mokinių ir mokytojų dalyvavimą su ugdymo ir/ar mokymo procesu susijusiuose renginiuose, kuriuos rengia ne Įstaiga; 10.23. derina Skyriaus profesijos mokytojų ilgalaikius planus, kitų skyriaus darbuotojų metinius veiklos planus, atlieką jų vykdymo kontrolę, metinį Skyriaus darbuotojų veiklos vertinimą; 10.24. aptaręs su Skyriaus profesijos mokytojais, rengia mokymo planus ir teikia direktoriaus pavaduotojui ugdymui suderinimui; 10.25. organizuoja ir koordinuoja Skyriaus profesijos mokytojų darbo laiko planavimą ir kontrolę, derina Skyriaus profesijos mokytojų darbo grafiką, rengia Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį, veda darbo laiko apskaitą, užtikrina Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščiuose pateiktos informacijos teisingumą; 10.26. sudaro ir/arba suderina Skyriuje vykdomų mokymo programų pamokų tvarkaraščius; 10.27. vadovaudamasis Elektroninio dienyno nuostatais, tikrina Skyriaus profesijos mokytojų e. dienyno pildymą, užtikrina, kad jame laiku ir teisingai būtų užpildyta informacija apie mokinių mokymosi pusmečio ir metinius rezultatus, reikalinga stipendijų skyrimui; 10.28. analizuoja ir kontroliuoja Skyriaus vykdomų programų mokinių lankomumą, neatidėliotinai sprendžia mokinių lankomumo problemas; 10.29. koordinuoja Skyriaus vykdomų programų mokymo sutarčių rengimo, pakeitimo ar nutraukimo eigą; 10.30. koordinuoja Skyriaus dokumentacijos, mokinių asmens bylų formavimą, kaupimą ir sisteminimą su tuo susijusią informaciją; 10.31. suderinęs su direktoriaus pavaduotoju ugdymui, teikia reikalingą informaciją asmenų kompetencijų vertinimo institucijoms, organizuoja Skyriaus vykdomų mokymo programų kompetencijų vertinimą ir atlieka kompetencijų vertinimo rezultatų analizę; 10.32. vykdo Skyriuje naudojamų mokymo priemonių ir įrangos priežiūrą, kontroliuoja jų naudojimą pagal paskirtį, planuoja medžiagų ir žaliavų poreikį praktiniam mokymui, organizuoja jų pirkimą, vykdo tikslingo panaudojimo kontrolę; 10.33. kontroliuoja mokymo kabinetų būklę bei jų įrangos tinkamumą ir atitikimą mokymo proceso poreikiams, bei derina su pavaduotoju infrastruktūrai jų atnaujinimą (papildymą). Užtikrina, kad mokymo procesas būtų vykdomas saugioje aplinkoje. Pastebėjus sugadintą, netinkamą naudoti, pavojų asmenų saugumui keliančią įrangą apie tai nedelsiant informuoja direktoriaus pavaduotoją infrastruktūrai; 10.34. teikia pasiūlymus vadovybei mokymo Skyriaus veiklos rinkodaros klausimais ir ją vykdo; 10.35. nuolat rūpinasi Skyriaus vykdomų mokymo programų naujų mokymo grupių komplektavimu, dalyvauja mokinių priėmimo komisijoje; 10.36. vykdo vairuotojų mokymo viešinimą, naujų klientų paiešką, nuolat rūpinasi Skyriaus vykdomų mokymo programų naujų mokymo grupių komplektavimu; 10.37. susipažįsta su naujausia informacija, teisės aktais, įsakymais, susijusiais su Skyriuje įgyvendinamų profesinio mokymo programų specialistų rengimo tvarka, juos vykdo ir supažindina pavaldžius darbuotojus; 10.38. savo kompetencijos ribose stebi, analizuoja darbo rinkos situaciją šalyje, specialistų poreikį, technologinį ir skaitmeninį progresą, atsižvelgdamas į tai inicijuoja Skyriaus vykdomų mokymo programų atnaujinimą, licencijos papildymą darbo rinkai aktualiomis naujomis ar atnaujintomis mokymo programomis ir pagal kompetenciją dalyvauja rengiant/atnaujinant mokymo programas; 10.39. inicijuoja Skyriaus vykdomų profesinio mokymo programų atnaujinimą, licencijos papildymą naujomis ar atnaujintomis profesinio mokymo programomis ir pagal kompetenciją dalyvauja rengiant/atnaujinant profesinio mokymo programas; 10.40. organizuoja vairuotojų mokymą pagal iš anksto parengtus pamokų tvarkaraščius; 10.41. rengia Įstaigos direktoriaus įsakymus, nustatančius autotransporto priemonių vairuotojų grupės mokymo pradžią ir pabaigą; 10.42. du kartus per mėnesį tikrina mokomųjų transporto priemonių vairavimo lapus ir daro atžymas apie patikrinimą; 10.43. užtikrina, kad kiekvienas vairuotojų mokytojas ir vairavimo instruktorius savo darbe vadovautųsi teisės aktais bei vidaus dokumentais reglamentuojančiais vairuotojų mokymą; 10.44. kontroliuoja vairavimo instruktorių ir teorijos mokytojų darbą, mokomojo transporto važiavimo maršrutų laikymąsi, reikalauja, kad visi vairuotojų mokytojai ir vairavimo instruktoriai mokymo metu turėtų teminius planus ir kontroliuoja, kad būtų jų laikomasi; 10.45. užtikrina tinkamą mokymo kokybę, taikant pedagoginius ir metodinius pagrindus; 10.46. vieną kartą per mėnesį vykdo mokymo rezultatų aptarimą kartu su Skyriaus darbuotojais, vykdančiais vairuotojų mokymą. Analizuoja AB „Regitra“ įvykusių egzaminų rezultatus; 10.47. periodiškai organizuoja kelių eismo taisyklių mokymą ir žinių tikrinimą vairavimo instruktoriams ir teorijos mokytojams; 10.48. organizuoja Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių technines apžiūras, profilaktikas, remontus, kontroliuoja jų kokybišką atlikimą ir mechanizmų, autotransporto priemonių, atsarginių dalių įsigijimą; 10.49. kontroliuoja Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių techninį stovį, švarą ir komplektiškumą; 10.50. kontroliuoja, kad Skyriaus veikloje naudojami darbo įrankiai, apsauginės priemonės būtų tvarkingos ir tinkamai naudojamos; 10.51. pildo Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių kelionės lapų registracijos žurnalą; 10.52. užtikrina Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių kelionės lapuose nurodytų duomenų teisingumą ir kuro nurašymo pagrįstumą; 10.53. pasibaigus mėnesiui, ne vėliau, kaip per tris darbo dienas, pagal Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių kelionės lapų duomenis, parengia kuro nurašymo aktą ir ne vėliau, kaip penktą einamo mėnesio dieną jį perduoda Finansų skyriaus atsakingam asmeniui; 10.54. rengia Įstaigos direktoriaus įsakymų projektus, tvirtinančius Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių eksploatacinių medžiagų, kuro normas. Vykdo kuro ir eksploatacinių medžiagų sunaudojimo kontrolę; 10.55. vykdo Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių padangų ir akumuliatorių apskaitą; 10.56. vykdo Skyriuje naudojamų mokomųjų autotransporto priemonių registravimą, perregistravimą AB ,,Regitra”; 10.57. organizuoja Skyriaus veikloje naudojamų praktinio vairavimo aikštelių įrangos priežiūrą, tinkamą įrengimą ir eksploatavimą; 10.58. dalyvauja atliekant metines Skyriuje eksploatuojamo turto inventorizacijas; 10.59. bendradarbiauja su kitais skyriais, Įstaigos savivaldos grupėmis, mokinių tėvais, kitais bendruomenės nariais; 10.60. suderinęs su direktoriumi ir/ar direktoriaus pavaduotoju ugdymui bendrauja ir bendradarbiauja su kitomis švietimo įstaigomis, darbdaviais bei kitais socialiniais partneriais; 10.61. suderinęs su direktoriumi ir/ar direktoriaus pavaduotoju ugdymui organizuoja renginius, paskaitas, seminarus, mokymus ir kt. visuomenei; 10.62. suderinęs su direktoriumi ir/ar direktoriaus pavaduotoju ugdymui suinteresuotoms šalims teikia informaciją apie mokymo Skyriuje vykdomus mokymus; 10.63. inicijuoja ir suderinęs su direktoriumi ir/ar direktoriaus pavaduotoju ugdymui organizuoja dalyvavimą specialybių dienose, profesinio meistriškumo konkursuose, olimpiadose ir kituose renginiuose; 10.64. nuolat gilina žinias, kelia profesinę kvalifikaciją rengiamuose kursuose ir seminaruose, užsiima savišvieta; 10.65. atsako už jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį, dalyvauja inventorizuojant jo atsakomybei priskirtą Įstaigos turtą; 10.66. atlieka (vykdo) Įstaigos finansų ir vidaus kontrolę reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytas šiai pareigybei priskirtas funkcijas; 10.67. formuoja, registruoja, saugo atsakomybėje esančias bylas pagal dokumentacijos planą, užtikrina bylų perdavimą į Įstaigos archyvą nustatyta tvarka; 10.68. vadovaujasi Įstaigos vidaus teisės aktais patvirtintomis tvarkomis ir taisyklėmis; 10.69. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Įstaigos direktoriaus ir/ar direktoriaus pavaduotojų pavedimus, susijusius su Įstaigos ar Skyriaus veiklos tikslo siekimu. IV SKYRIUS DARBUOTOJO TEISĖS IR PAREIGOS 11. Įgaliojimas pasirašyti: Darbuotojas Įstaigos vardu santykiuose su trečiaisiais asmenimis turi teisę pasirašyti dokumentus, tačiau tik turėdamas rašytinį nustatyta tvarka išduotą įgaliojimą. 12. Pavadavimas: Įstaigoje nustatyta tvarka vaduoja kito mokymo skyriaus vedėją jam nesant. 13. Kontaktai su trečiaisiais asmenimis: Darbuotojas tiesioginio vadovo pavedimu ar leidimu turi teisę Įstaigos vardu, laikydamasis nustatytos darbo tvarkos, kontaktuoti su trečiaisiais asmenimis jo kompetencijai priskirtais klausimais, tačiau nesukurdamas prievolių Įstaigai ir jų nekeisdamas. 14. Darbuotojas turi teises: 14.1. naudotis visa Įstaigos, jam pavaldžių ir atskaitingų viešųjų juridinių asmenų sukaupta informacija, reikalinga funkcijoms atlikti; 14.2. turėti savo pareigoms vykdyti būtinas darbo sąlygas bei technines priemones; 14.3. darbo tikslais naudotis Įstaigos įranga, medžiagomis ir apsauginėmis priemonėmis; 14.4. nustatyta tvarka kelti savo kvalifikaciją; 14.5. atsisakyti atlikti užduotis ar pavedimus, prieštaraujančius Lietuvos Respublikos teisės aktams; 14.6. naudotis kitomis įstatymų nustatytomis teisėmis. 15. Darbuotojas turi pareigas: 15.1. būti objektyviu ir nešališku; 15.2. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Įstaigos vidaus teisės aktų nuostatomis; 15.3. saugoti ir neatskleisti Įstaigos konfidencialios informacijos, sužinotos einant pareigas, išskyrus įstatymų numatytus atvejus; 15.4. eidamas pareigas vengti viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto; 15.5. Įstaigos turtą (ilgalaikį turtą, ūkinį inventorių, atsargas ir kt.) naudoti griežtai pagal paskirtį – su Įstaigos veiklomis ir darbuotojo atsakomybės sritimi susijusioms funkcijoms vykdyti, saugoti darbuotojui patikėtą ir kitą Įstaigos turtą nuo sugadinimo, sunaikinimo, neteisėto naudojimo, grobstymo ar pasisavinimo. Nedelsiant informuoti tiesioginį vadovą, jam nesant – finansų vadovą ar direktorių, apie bet kokius pastebėtus Įstaigos turto neracionalaus, neteisėto naudojimo ar grobstymo atvejus, imtis visų įmanomų priemonių Įstaigos turtui apsaugoti. V SKYRIUS DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 16. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka darbuotojas atsako už: 16.1. funkcijų, numatytų šiame pareigybės aprašyme, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo kodeksą; 16.2. Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų valstybės valdymo institucijų norminių aktų, Įstaigos vidaus teisės aktų nesilaikymą, vykdant savo pareigas; 16.3. savo teisių ir įgaliojimų viršijimą; 16.4. darbo tvarkos taisyklių pažeidimus; 16.5. Įstaigos konfidencialios informacijos atskleidimą, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Panevėžio mokymo centre; 16.6. Įstaigai padarytą turtinę ir / ar neturtinę žalą; 16.7. darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos ir gaisrinės saugos reikalavimų pažeidimus; 16.8. profesinės etikos principų pažeidimus; 16.9. jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį; 16.10. priskirtos dokumentacijos ir kitos informacijos netinkamą saugumą, kaupimą. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Panevėžys, J. Basanavičiaus g. 23A |
Nėra diskusijų