Paslaugos
Skelbimo nr.: | 104131 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-04-15 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-04-30 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | VšĮ Rietavo turizmo ir verslo informacijos centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Turizmo specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,85 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1517,59 |
Darbo vieta (miestas): | Rietavas |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS RIETAVO TURIZMO IR VERSLO INFORMACIJOS CENTRO TURIZMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS
7.1. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
8.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją. 8.2. Išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešosios įstaigos veiklą, viešuosius pirkimus, turizmo plėtrą, dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą. 8.3. Gerai išmanyti Rietavo ir Telšių regiono turizmo išteklius ir teikiamas paslaugas. 8.4. Būti susipažinusiam su Rietavo savivaldybės turizmo plėtojimo strategijomis ir turizmo plėtros programomis. 8.5. Turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją. 8.6. Mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip A2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruose Europos kalbų matmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą). Kitų užsienio kalbų mokėjimas būtų privalumas. 8.7. Gebėti rinkti, kaupti ir sisteminti informaciją, ją analizuoti ir apibendrinti, teikti klientams, rengti išvadas ir siūlymus bei kitus dokumentus. 8.8. Taisyklingai vartoti lietuvių kalbą, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, analizuoti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas. 8.9. Savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje. 8.10. Išmanyti: 7.10.1 klientų aptarnavimo principus; 7.10.2. dalykinio bendravimo etiketą, 7.10.3. renginių organizavimo principus; 7.10.4. išmanyti rinkodaros pagrindus; 7.10.5. projektų valdymo pagrindus; 8.11. būti sąžiningam, pareigingam, gebėti mandagiai, taktiškai bendrauti su klientais; 8.12. patirtis turizmo, klientų aptarnavimo arba administravimo srityje būtų privalumas; 8.13. gido pažymėjimas būtų privalumas; III SKYRIUS TURIZMO SPECIALISTO FUNKCIJOS
9.1. Užtikrina Centro direktoriaus pavestų užduočių vykdymą. 9.2. Renka, kaupia, sistemina ir atnaujina informaciją apie Rietavo savivaldybės turizmo išteklius, kontaktus, darbo laikus, kainas, asortimentą bei paslaugų teikimo sąlygas ir jų pobūdį. 9.3. Rengia, leidžia ir platina informacinius bei kartografinius leidinius apie turizmo paslaugas, objektus, vietoves, turistines trasas ir maršrutus. 9.4. Atlieka turistinių produktų bei paslaugų pardavimą. 9.5. Aktyviai bendradarbiauja su Rietavo savivaldybės turizmo paslaugų teikėjais, organizuoja naujausios ir aktualios informacijos pateikimą apie jų teikiamas paslaugas, esant poreikiui, organizuoja susitikimus, vyksta į objektus. 9.6. Atsako į skambučius, el. pašto užklausas. 9.7. savalaikiai ir kokybiškai atlieka kitas užduotis, susijusias su klientų aptarnavimu. 9.8. Nuolat vykdo Centro internetinių svetainių ir naudojamų socialinių tinklų, kitų elektroninės rinkodaros įrankių (Google, Facebook, Youtube, Instagram ir kt.) valdymą, priežiūrą ir naujausios informacijos (rašytinės, vaizdinės, grafinės ar kt.) pateikimą. Inicijuoja ir vysto akcijas socialiniuose tinkluose. 9.9. Seka ir fiksuoja informaciją, susijusią su lankytojų srautų pokyčiais, jų poreikiais, vykdo išteklių rinkos analizę. 9.10. Stebi ir analizuoja socialinių tinklų ir internetinės svetainės lankomumą ir pateikia aktualius duomenis Centro direktoriui. 9.11. Vykdo statistinių duomenų rinkimą, sisteminimą ir ataskaitų rengimą. 9.12. Koordinuoja ir administruoja dokumentaciją pagal atliekamų funkcijų specifiką bei tvarko įstaigos archyvą. 9.13. Organizuoja turizmo srities viešųjų pirkimų procesą bei tvarko viešųjų pirkimų dokumentaciją. 9.14. sudaro darbo grafikus. 9.15. Suteikia Centro klientams specialią informaciją apie lankomus muziejus, parodas, meno galerijas, gamtos, kultūros, arba kitus objektus ar vietoves Rietavo savivaldybėje tiek žodžiu, tiek raštu. 9.16. Organizuota Centro klientų laisvalaikį, priima ekskursijų užsakymus, sudaro ekskursijų maršrutus ir veda ekskursijas. 9.17. Bendradarbiauja ir keičiasi informacija su Lietuvos ir užsienio turizmo informacijos centrais. 9.18. Vykdo Centro teikiamų paslaugų rinkodarą ir pardavimus. 9.19. Kuria naujus, tobulina esamus turistinių paslaugų paketus ir maršrutus. 9.20. Dalyvauja tarptautiniuose ir vietiniuose turizmo projektuose, parodose ir kituose turizmo renginiuose. 9.21. dalyvauja specialiose Centro komisijose. 9.22. nuolat kelia žinių lygį, kvalifikaciją, dalyvauja turizmo informacijos centrų darbuotojams organizuojamuose kvalifikacijos kėlimo kursuose ir mokymuose ne mažiau nei 1 kartą per metus. 9.23. saugo komercines Centro klientų paslaptis. 9.24. pavaduoja Centro direktorių atostogų, ligos ir kitais atvejais. 9.25. Vykdo kitus vienkartinius Centro direktoriaus įpareigojimus, nenumatytus šiame pareigybės aprašyme, tačiau susijusius su Centro vykdoma veikla. IV SKYRIUS TURIZMO SPECIALISTO TEISĖS 10.1. Teikti pastabas ir pasiūlymus Centro direktoriui darbo sąlygoms gerinti ir darbo proceso turinio tobulinimo klausimais. 10.2. Dalyvauti darbuotojų susirinkimuose, reikšti savo nuomonę įvairiais darbo klausimais. 10.3. Raštu arba žodžiu kreiptis į Centro direktorių įvairiais su darbo santykiais susijusiais ir asmeninio pobūdžio klausimais. 10.4. Kelti kvalifikaciją kursuose, seminaruose, mokymuose, atitinkančiuose atliekamos veiklos pobūdį. 10.5. Gauti visą tiesioginėms funkcijoms atlikti reikalingą informaciją. 10.6. Bendradarbiauti su kitomis įstaigomis ir organizacijomis. 10.7. Turėti tinkamas darbo sąlygas, gauti pareigas atitinkantį darbo užmokestį, atestuotis. 10.8. Naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų nustatytomis socialinėmis garantijomis ir teisėmis. V SKYRIUS TURIZMO SPECIALISTO ATSKAITOMYBĖ IR ATSAKOMYBĖ
12.1. jam pavestų funkcijų konkrečių darbo užduočių įvykdymą pagal pareigybiniuose nuostatuose nurodytų pareigų savalaikį vykdymą; 12.2. darbą ir atliktų užduočių įvykdymą darbo eigoje; 12.3. už tinkamą ir savalaikį šiai pareigybei nustatytų funkcijų vykdymą; 12.4. teikiamos informacijos teisingumą; 12.5. už tvarkingą darbo vietą; 12.6. už darbo tvarkos taisyklių, Centro direktoriaus įsakymų vykdymą, už įstatymų ir Vyriausybės nutarimų, norminių aktų reikalavimų vykdymą; 12.7. už duomenų, sudarančių ūkinių–komercinių paslaugų, susijusių su Centro veikla, konfidencialumo užtikrinimą, įsipareigoja neplatinti informacijos apie darbovietėje atliekamas užduotis, darbuotojų duomenis ir kt.; 12.8. už nepertraukiamą Centro veiklą ir jos rezultatus; 12.9. už Centro technikos ir medžiagų tinkamą panaudojimą; 12.10. už pavestų funkcijų, užduočių nevykdymą ar už savo pareigų netinkamą vykdymą darbuotojas atsako pagal Centro vidaus darbo tvarkos taisykles ir Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
18.1. už savo tiesioginių pareigų, numatytų šiuose pareiginiuose nuostatuose, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, įstatymų pažeidimus, padarytus vykdant savo veiklą, už Centrui dėl savo kaltės ar neatsargumo padarytą materialinę žalą atsako pagal galiojančius Lietuvos Respublikos darbo, administracinių teisės pažeidimų, baudžiamąjį bei civilinį kodeksus. ___________________________ Susipažinau ir sutinku: __________________________________________ ________________ (vardas, pavardė) (parašas) _________________________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +37069947916 |
El. paštas: | direktore@rietavovic.lt |
Adresas: | Rietavas, Parko g. 5, LT-90311 |
Nėra diskusijų