Paslaugos
Skelbimo nr.: | 61427 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-29 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-13 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šiaulių miesto savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Turto valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,15 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2053,21 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Šiauliai | ||||
Informacija apie įstaigą: | Šiaulių miesto savivaldybės administracija stiprina savo komandą ir ieško Turto valdymo skyriaus vyriausiojo specialisto. Prisijunkite prie mūsų kolektyvo ir padėkite kurti Saulės miesto gerovę! Taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas. Trūksta informacijos ar iškilo klausimų, drąsiai skambink arba rašyk, mielai atsakysime. Kontaktai išsamesnei informacijai: Veiklos valdymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Janina Noraitienė, tel. (8 41) 596218, el. paštas janina.noraitiene@siauliai.lt |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Gautų prašymų suteikti administracines paslaugas dėl daugiabučių valdytojų veiklos nagrinėjimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Sprendimų dėl Šiaulių miesto daugiabučių namų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos įgyvendinimo kontrolė.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
13. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
14. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
17. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
20. Tikrina daugiabučių namų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų, Savivaldybės paskirtų administratorių daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektams administruoti veiklą, atliekant planuotus ir neplanuotus veiklos patikrinimus pagal patalpų savininkų skundų ir pranešimų turinį, surašo patikrinimo aktus ir inicijuoja valdytojų keitimą..
21. Rengia Savivaldybės tarybos sprendimo projektus, susijusius su daugiabučių namų administravimo ir techninės priežiūros tarifų apskaičiavimu..
22. Tikrina, ar Savivaldybės paskirti administratoriai, skaičiuodami administravimo ir namo techninės priežiūros mokesčius, laikosi teisės aktuose nustatytos šių mokesčių skaičiavimo tvarkos, siekiant užtikrinti gyventojų interesų tenkinimą..
23. Sudaro, tikslina administruojamų namų sąrašus, juos skelbia Savivaldybės interneto svetainėje, siekiant užtikrinti informacijos apie administratorių veiklą viešumą ir tinkamą visuomenės informavimą apie administruojamus namus..
24. Renka, kaupia ir analizuoja, viešina informaciją apie daugiabučių namų administravimą, bendrojo naudojimo objektų valdytojus..
25. Pradeda administracinę teiseną, atlieka administracinių nusižengimų ar įstatymų pažeidimų tyrimus, surašo administracinių nusižengimų ar įstatymų pažeidimų protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2.
studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
26.3.
studijų kryptis – teisė (arba);
26.4.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
26.5.
studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
26.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.7.
darbo patirties sritis – gyvenamųjų pastatų valdymo, priežiūros ir atnaujinimo (modernizavimo) patirtis;
26.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1.
komunikacija - 4 lygis;
27.2.
analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
27.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
27.4.
organizuotumas - 3 lygis;
27.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
konfliktų valdymas - 3 lygis;
28.2.
informacijos valdymas - 3 lygis.
29. Profesinė kompetencija:
29.1.
teisės išmanymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Brigita Gaižauskė |
Telefonas: | +37064816527 |
El. paštas: | brigita.gaizauske@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa