Paslaugos
Skelbimo nr.: | 62263 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-02-28 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-03-17 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Utenos rajono savivaldybės administracija | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | ||||
Pareigos: | Turto valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1785,40 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Utena | ||||
Informacija apie įstaigą: | Priimant į Utenos rajono savivaldybės administracijos Turto valdymo skyriaus vyriausiojo specialisto pareigas, asmeniui pareiginės algos koeficientas bus nustatomas iš Utenos rajono savivaldybės administracijos vyriausiojo specialisto pareigybei nustatyto pareiginės algos koeficientų intervalo (1,00 - 1,66). Išbandymo terminas - 3 mėn. Išsamesnės informacijos teirautis Utenos rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjo pavaduotojos Kristinos Ramoškienės, tel. Nr. +370 389 43537 arba el. paštu kristina.ramoskiene@utena.lt. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Valstybinės žemės sklypų nuomos ir daugiabučių namų administravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Valstybinės žemės sklypų nuoma. Finansinės paskatos jaunoms šeimoms.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
11. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
12. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
13. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
15. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
20. Organizuoja ir koordinuoja valstybinės žemės ir vandens telkinių nuomos mokesčio surinkimą.
21. Vykdo daugiabučių gyvenamųjų namų administratorių priežiūrą ir kontrolę.
22. Tvarko skyriaus archyvą teisės aktų nustatyta tvarka.
23. Rengia dokumentus reikalingus savivaldybės ir valstybės turto teisinei registracijai.
24. Organizuoja Utenos rajono savivaldybės jaunos šeimos stiprinimo tvarkos aprašo finansinės paskatos jaunoms šeimoms pirmam būstui įsigyti teikimo įgyvendinimą.
25. Vykdo skyriaus specialisto, atsakingo už paramos teikimo būstui įsigyti, savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuomos, savivaldybės butų fondo tvarkymą, funkcijas (nesant skyriaus specialisto atsakingo už šios funkcijos vykdymą).
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2.
darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
26.3.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
27. Transporto priemonių pažymėjimai:
27.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
28. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
komunikacija - 3 lygis;
28.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
28.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
28.4.
organizuotumas - 3 lygis;
28.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
29. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
29.2.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
30. Profesinė kompetencija:
30.1.
dokumentų valdymas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Kristina Golubauskaitė-Šapošnikovienė |
Telefonas: | +37067289496 |
El. paštas: | kristina.golubauskaite-saposnikoviene@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų