Paslaugos
Skelbimo nr.: | 62993 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-05-09 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-05-23 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Nacionalinė švietimo agentūra | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
Pareigos: | Ugdymo turinio skyriaus Patarėjas (UTS-P3) (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,36 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2428,14 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
Informacija apie įstaigą: | Pareigybė galios nuo 2025 m. liepos 1 d. Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo laikotarpis. Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama švietimo politiką, vykdo valstybės švietimo stebėseną, organizuoja pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą ir švietimo įstaigų vadovų rezervo formavimą, vykdo mokinių pasiekimų vertinimą, analizuoja jų rezultatus, užtikrina vienodų sąlygų ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo prieinamumui ir geros kokybės švietimui sudarymą, bendradarbiauja su šalies ir tarptautinėmis organizacijomis, rengiant projektus, inicijuojant ir įgyvendinant priemones švietimo kokybei stiprinti. Darbo vieta – K. Kalinausko g. 7, LT-03107, Vilnius Kilus klausimams, prašome kreiptis į Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus specialistę Virginiją Ziminskaitę, tel. +370 658 17955, el. p. virginija.ziminskaite@nsa.smsm.lt |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Ikimokyklinio ugdymo programos gairių, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų pritaikymo metodikų, rekomendacijų ir kitų dokumentų, kurie reikalingi ugdymo turinio pritaikymui specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems ar ypatingų gabumų (didelį mokymosi potencialą turintiems) mokiniams, rengimas, švietimo įstaigų aprūpinimo priemonėmis, skirtomis specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo analizė, jų tobulinimo planavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Išskirtinių gabumų turinčių mokinių atpažinimo ir ugdymo sistemos kūrimas ir plėtojimas, švietimo teikėjų konsultavimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
16. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
17. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
18. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
19. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Organizuoja ir (ar) vykdo bendrųjų programų turinio pritaikymo ir (ar) individualizavimo (rekomendacijų ir kt.) rengimą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams besimokantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo bendrąsias programas bei socialinių įgūdžių ugdymo programą..
24. Organizuoja ir (ar) vykdo bendrųjų programų turinio pritaikymo (rekomendacijų ir kt.) rengimą ypatingų gabumų (didelį mokymosi potencialą turintiems) mokiniams, besimokantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo bendrąsias programas..
25. Dalyvauja Nacionalinių mokinių pasiekimų, Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo, Valstybinių brandos egzaminų užduočių ir jų vertinimo instrukcijų pritaikymo, rezultatų skaičiavimo, ypatingų atvejų nagrinėjimo, susijusių su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, NŠA komisijų veiklose, teikia konsultacijas šiais klausimais..
26. Organizuoja ir (ar) vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas įgyvendinančių švietimo įstaigų aprūpinimo priemonėmis, skirtomis specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo analizę, jų tobulinimo planavimą..
27. Konsultuoja švietimo tikėjus mokyklų pedagogus, švietimo pagalbos specialistus, tėvus (globėjus, rūpintojus) ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo turinio pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams bei socialinių įgūdžių programos turinio, ypatingų gabumų (didelį mokymosi potencialą turintiems) mokinių ugdymo klausimais. Organizuoja viešąsias konsultacijas..
28. Kuria ir plėtoja išskirtinių gabumų turinčių mokinių atpažinimo ir ugdymo sistemą, konsultuoja švietimo tiekėjus dėl šios sistemos diegimo, dalyvauja integraliose Nacionalinės švietimo agentūros kitų departamentų (skyrių) veiklose, sprendžiant klausimus, susijusius su ypatingų gabumų (didelį mokymosi potencialą turinčių) bei specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymu..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2.
studijų kryptis – edukologija (arba);
29.3.
studijų kryptis – pedagogika;
arba:
29.4.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.5.
darbo patirties sritis – psichologinio darbo patirtis;
29.6.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
30. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
komunikacija - 4 lygis;
30.2.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
30.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
30.4.
organizuotumas - 4 lygis;
30.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
31. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
31.1.
įžvalgumas - 4 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Kristina Golubauskaitė-Šapošnikovienė |
Telefonas: | +37067289496 |
El. paštas: | kristina.golubauskaite-saposnikoviene@vva.gov.lt |
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 |
Nėra diskusijų