Paslaugos
Skelbimo nr.: | 103444 |
---|---|
Skelbimo data: | 2025-03-18 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-04-01 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kretingos mokykla-darželis „Žibutė“ |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Kretingos mokykla-darželis „Žibutė“ |
Pareigos: | Ūkio (padalinio) vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,02 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1821,11 |
Darbo vieta (miestas): | Kretinga |
Informacija apie įstaigą: | Išsamią informaciją apie skelbiamą konkursą teikia Snieguolė Bružė, direktorė, el. paštas direktore@zibute.kretinga.lm.lt, tel. nr. 0 660 94030 Pretendentas privalo būti atestuotas darbuotojų saugos ir sveikatos, civilinės saugos, gaisrinės saugos srityse, turėti nustatytos formos galiojančius pažymėjimus. |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Kretingos mokyklos-darželio „Žibutė“ direktoriaus 2025 m. kovo 18 d. įsakymu Nr. V1-15 KRETINGOS MOKYKLOS-DARŽELIO „ŽIBUTĖ“ ŪKIO DALIES VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Kretingos mokyklos-darželio „Žibutė“ (toliau – Mokyklos) ūkio dalies vedėjo (toliau – Ūkio dalies vedėjas) pareigybė priskiriama struktūrinių padalinių vadovų grupei. 2. Pareigybės lygis: A2. 3. Pareigybės paskirtis: prižiūrėti ir užtikrinti tinkamą Mokyklos pastato ir patalpų techninę būklę, apšvietimo, šildymo, ventiliacijos, vandentiekio, kanalizacijos ir kitų sistemų darbą, organizuoti Mokyklos turto įsigijimą, naudojimą ir priežiūrą, organizuoti ir prižiūrėti remonto darbus, užtikrinti higienos, darbų saugos, priešgaisrinės apsaugos bei darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų laikymąsi; organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus, aprūpinti darbuotojus darbo priemonėmis; užtikrinti kitų techninių, ūkinių, saugos, švaros palaikymo darbų ir paslaugų atlikimą, reikalingą tinkamam Mokyklos funkcionavimui užtikrinti ir kitų užduočių vykdymą, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus nepedagoginio personalo darbą. 4. Ūkio dalies vedėjas pavaldus Mokyklos direktoriui. Ūkio dalies vedėjui pavaldūs visi Mokyklos nepedagoginiai darbuotojai, išskyrus administracijos darbuotojus, mokinio padėjėjus, mitybos ir higienos specialistą. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu išsilavinimu ar jam prilygintu išsilavinimu; 5.2. žinoti Lietuvos Respublikos teisės aktų normas, reglamentuojančias viešąjį administravimą, valstybės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, viešųjų pirkimų organizavimą, pastato techninę priežiūrą, gaisrinę saugą, šilumos ir elektros ūkio priežiūrą, darbuotojų saugą ir sveikatą darbe, civilinę saugą bei kitas teisės normas ir jomis vadovautis; 5.3. būti atestuotam darbuotojų saugos ir sveikatos, civilinės saugos, gaisrinės saugos srityse, turėti nustatytos formos galiojančius pažymėjimus; 5.4. išmanyti dokumentų rengimo taisykles; 5.5. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. planuoja ir organizuoja nepedagoginių darbuotojų (išskyrus administracijos darbuotojus, mokinio padėjėjų ir mitybos ir higienos specialisto) darbą, kontroliuoja darbų atlikimą; 6.2. užtikrina darbuotojų saugos, gaisrinės saugos, civilinės saugos teisės aktų reikalavimų įgyvendinimą įstaigoje; 6.3. organizuoja ir vykdo pastato inžinerinės, komunikacinės, santechninės, kondicionavimo, šildymo, vėdinimo, vaizdo stebėjimo ir kitų sistemų techninę priežiūrą ir tinkamą jų eksploataciją, pastebėjus gedimus, informuoja Mokyklos vadovą, organizuoja skubų gedimų šalinimą, teikia siūlymus sistemų būklei gerinti; 6.4. suderinus su Mokyklos vadovu organizuoja viešuosius pirkimus, laikantis visų viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų, laiku viešina visas sudarytas sutartis, rengia ir viešina metinę viešųjų pirkimų ataskaitą, rengia metinį viešųjų pirkimų planą; 6.5. administruoja Centrinę viešųjų pirkimų informacines sistemas (CVP IS, Viešieji pirkimai.lt), sąskaitų administravimo bendrąją informacinę sistemą (SABIS) – įkelia sudarytas sutartis, tikrina gautų sąskaitų faktūrų atitikimą sutartims, jas patvirtina, sąskaitoms pagal žodines sutartis nurodo BVPŽ kodą ir pirkimo rūšį; 6.6. teikia pasiūlymus Mokyklos direktoriui dėl tvarkų, taisyklių, susijusių su viešųjų pirkimų organizavimu Mokykloje, keitimo, pildymo, tobulinimo, skelbia privalomą informaciją apie vykdomus viešuosius pirkimus Mokyklos internetinėje svetainėje; 6.7. rengia sutartis pagal teisės aktų nustatytus reikalavimus su techninio aptarnavimo, priežiūros bei remonto darbus atliekančiomis organizacijomis; 6.8. prižiūri Mokykloje sudarytų sutarčių numatytų įsipareigojimų vykdymą, seka sutarčių galiojimus, atsako už savalaikį sutarčių sudarymą/pratęsimą; 6.9. organizuoja Mokyklos aprūpinimą higienos normas bei kitus teisės aktus atitinkančiais baldais, mokymo priemonėmis, žaislais, mokymui(si) ir darbui reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrengimais; 6.10. prižiūri Mokyklos elektros ir šilumos ūkį, deklaruoja vandens sunaudojimo prietaisų parodymus; 6.11. užtikrina, kad įstaigoje būtų kuo efektyviau naudojami visi energetiniai bei materialiniai ištekliai, veda jų apskaitą ir kontrolę; 6.12. rūpinasi, kad visada tinkamai veiktų Mokyklos teritorijos apšvietimas, o Mokyklos vidaus, mokymuisi ir darbui skirtų patalpų (grupių/klasių, kabinetų, virtuvės ir kt.) bendrasis bei vietinis apšvietimas atitiktų galiojančias normas; 6.13. užtikrina patalpų, kiemo ir Mokyklos teritorijos švarą ir tvarką, inventoriaus priežiūrą ir valymą – prižiūri, kad Mokyklos teritorija visada būtų švari ir tvarkinga, kad iš jos pastoviai būtų šalinamos šiukšlės, sausa žolė, lapai, pašaliniai daiktai, o teritorijos vaikų žaidimų, poilsio, sporto ir kt. vietose esantys įrenginiai būtų tvarkingi, nepavojingi vaikų/mokinių ir darbuotojų sveikatai, nekeltų grėsmės saugumui. Organizuoja atliekų, šiukšlių išvežimą; 6.14. žiemos metu organizuoja sniego valymą nuo Mokyklos pastato stogo, nuo Mokyklos teritorijoje esančių kelių ir takų, užtikrina, kad Mokyklos teritorijoje esantys keliai ir takai būtų barstomi tam skirtomis priemonėmis; 6.15. kartu su mitybos ir higienos specialistu reguliariai (1 kartą per mėnesį) atlieka grupių/klasių vertinimą pagal higienos normas; 6.16. kontroliuoja, ar virtuvės įrenginiai (elektros viryklės, kiti elektriniai prietaisai) techniškai tvarkingi, gerai prižiūrimi, ar kitose patalpose naudojami elektros įrenginiai įžeminti, jeigu įžeminimas numatytas jų konstrukcijoje; 6.17. užtikrina, kad reguliariai, atsižvelgiant į teisės aktų reikalavimus, būtų atliktos matavimo priemonių, prietaisų (termometrų, svarstyklių), gesintuvų patikros, elektrofizikiniai ir įžeminto kontūro matavimai, gaisrinės automatikos patikrinimai, elektriko įrankių bandymai, nukalkintojo nudruskinimas; 6.18. atsiradus Mokyklos patalpose graužikų, vabzdžių ar kitų parazitų, organizuoja jų naikinimą, vadovaujantis teisės aktų ir higienos normų reikalavimais; 6.19. rūpinasi Mokyklos pastato ir turto apsauga, bendradarbiauja su Mokyklą saugančia apsaugos tarnyba, aprūpina atsakingus darbuotojus Mokyklos raktais, turi ir saugo visus atsarginius raktus; 6.20. atlieka vaikų žaidimų aikštelių periodines, funkcines ir metines patikras, pildo reikiamus dokumentus; 6.21. nustatytu laiku organizuoja Mokyklos pastato ir jų konstrukcijų sezonines bei eilines apžiūras, vykdo apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą; 6.22. rūpinasi vaikų saugumu Mokyklos teritorijoje, užtikrina, kad tinkamai ir laiku būtų uždaromi/ rakinami didieji ir mažieji teritorijos vartai; 6.23. atstovauja įstaigą ir pateikia reikiamus dokumentus įvairioms tarnyboms ir institucijoms (Valstybinei darbo inspekcijai, Visuomenės sveikatos centrui, Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai, Valstybinei priešgaisrinės saugos tarnybai ir kt. valstybinėms kontroliuojančioms tarnyboms) atliekant patikras. Vykdo pareigūnų nurodymus, siekia savalaikio jų vykdymo; 6.24. įgaliojus Mokyklos direktoriui, atstovauja įstaigą įvairiose institucijose, įstaigose ir organizacijose; 6.25. buhalterinės apskaitos programoje Finas veda materialinių vertybių apskaitą (vykdo trumpalaikio ir ilgalaikio turto nurašymą, perkėlimą tarp sandėlių, išduoda naudoti), dalyvauja materialinių vertybių inventorizacijoje; 6.26. sudaro pavaldžių darbuotojų darbo ir atostogų grafikus, kontroliuoja jų vykdymą. Kiekvieno mėnesio paskutinę dieną parengia nepedagoginių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius; 6.27. rengia nepedagoginių darbuotojų pareigybių aprašymus, nustato metinius lūkesčius, vertina pasiektus rezultatus, teikia pasiūlymus dėl skatinimo; 6.28. dalyvauja Mokyklos veiklos planavime bei planų vykdyme, rengia ir teikia nustatytas ataskaitas; 6.29. Mokyklos direktoriaus pavedimu dalyvauja sudarytų komisijų ir darbo grupių veikloje; 6.30. pagal kompetenciją analizuoja Lietuvos Respublikos galiojančius teisės aktus, jų kaitą ir teikia pasiūlymus dėl Mokyklos vidaus norminių aktų keitimo, papildymo, naikinimo ar naujų rengimo, dalyvauja rengiant įstaigos veiklą reglamentuojančių teisės aktų projektus; 6.31. reguliariai tobulina kvalifikaciją su tiesioginės veiklos sritimis susijusiuose kvalifikacijos kėlimo renginiuose; 6.32. reguliariai, teisės aktų nustatytais terminais ir tvarka, tikrinasi sveikatą ir Mokyklos atsakingiems asmenims pateikia medicininės apžiūros išvadas dėl galimybės dirbti; 6.33. reguliariai, atsižvelgiant į teisės aktų reikalavimus, išklauso darbų saugos, civilinės saugos, priešgaisrinės saugos, pirmosios pagalbos, higienos įgūdžių kursus ir gauna privalomus pažymėjimus; 6.34. puoselėja pozityvias vertybes ir bendruomeniškumą (mandagumą, paslaugumą, rūpinimąsi kitais, pagarbą, pasitikėjimą, solidarumą, lygiateisiškumą ir kt.), emociškai saugią ugdymo(si) aplinką, reaguoja į smurtą ir patyčias pagal Mokykloje nustatytą tvarką; 6.35. nutraukus su Mokykla darbo santykius, Mokyklos direktoriui (arba jo paskirtam asmeniui) perduoda visą turimą dokumentaciją, pinigines bei materialines vertybes, tai įforminant perdavimo – priėmimo aktu; 6.36. esant reikalui, šalių susitarimu, atlieka kitus darbus, vykdo kitus Mokyklos direktoriaus pavedimus, nenumatytus šiame pareigybės aprašyme, neviršijant darbo laiko ir neprieštaraujant Lietuvos Respublikos Darbo kodeksui. _______________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Kretinga, Mėguvos g. 16, LT-97140 |
Nėra diskusijų