Paslaugos
Skelbimo nr.: | 100929 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-21 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-05 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Trakų rajono sveikatos centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Trakų rajono sveikatos centras |
Pareigos: | Vaistų ir medicininės paskirties priemonių sandėlio Vaistų ir medicininės paskirties priemonių sandėlio administratorius |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,40 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2499,56 |
Darbo vieta (miestas): | Trakai |
Informacija apie įstaigą: | Viešoji įstaiga Trakų rajono sveikatos centras teikia specializuotas ambulatorinės ir stacionarinės sveikatos priežiūros paslaugas Trakuose bei šeimos medicinos paslaugas Aukštadvario, Rūdiškių bei Onuškio skyriuose. Įstaigoje veikia Priėmimo skubiosios pagalbos skyrius, visą parą dirba reanimacijos ir intensyviosios terapijos skyrius su operacine, bendrosios chirurgijos, terapijos, vaikų ligų skyriai. Veikia Klinikinė laboratorija ir Kraujo bankas, atliekami radiologiniai tyrimai. Įstaigoje dirba daugiau kaip 240 aukštos kvalifikacijos specialistų. |
Pareigybės aprašymas: | |
I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS
II. SKYRIUS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
6.1. turėti aukštąjį universitetinį/ aukštąjį neuniversitetinį/ aukštesnįjį medicininį išsilavinimą sveikatos mokslų studijų krypties grupės farmacijos studijų krypties išsilavinimą arba ne žemesnį kaip aukštąjį sveikatos mokslų studijų srities slaugos krypties išsilavinimo bakalauro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją; 6.2. Mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 ,,Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 6.3. gerai mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu; 6.4. gerai išmanyti ir sugebėti taikyti praktikoje Lietuvos Respublikos farmacijos įstatymą, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintus Veiklos su vaistiniais preparatais asmens sveikatos priežiūros įstaigose vykdymo tvarkos, Narkotinių vaistinių preparatų ir specialiųjų receptų blankų laikymo ir įtraukimo į apskaitą asmens sveikatospriežiūros įstaigose specialiųjų reikalavimų ir Vaistinių preparatų įsigijimo asmens sveikatos priežiūros įstaigoje iš kitos asmens sveikatos priežiūros įstaigos tvarkos aprašus; 6.5. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, dirbti atidžiai, kruopščiai ir atsakingai, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis; 6.6. turėti vadybinių ir administravimo įgūdžių; 6.7. turėti strateginį požiūrį, t. y. gebėti tikslus suderinti su Įstaigos prioritetais, įvertinti platesnį kontekstą, numatyti ateities galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti, mokėti organizuoti bei valdyti veiklą, t. y. gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinant tikslų įgyvendinimą; 6.8. žinoti sveikatos priežiūros veiklos ir farmacinės veiklos organizavimo principus ir korupcijos prevencijos priemones; 6.9. savo veikloje gebėti identifikuoti rizikingas ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius; 6.10. žinoti E. sveikatos sistemos veikimo principus; 6.11. žinoti infekcijų kontrolės reikalavimus; 6.12. žinoti vaistų skirstymą pagal farmakologines grupes; 6.13. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 6.14. laikytis profesinės etikos ir etiketo reikalavimų, mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais Įstaigos darbuotojais ir paslaugų teikėjais. III. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
7.1. užtikrina Įstaigos padalinių ir skyrių aprūpinimą vaistiniais preparatais ir medicinos pagalbos priemonėmis; 7.2. organizuoja ir planuoja Įstaigos vaistų sandėlio veiklą; 7.3. išduoda ir patikrina išduodamus skyriams vaistinius preparatus ir medicinos priemones; 7.4. užsako vaistinius preparatus ir medicinos priemones iš tiekimo įmonių pagal sudarytas sutartis; 7.5. tikrina vaistinių preparatų ir medicinos priemonių likučius ir galiojimo terminus; 7.6. organizuoja kiekybinį ir kokybinį prekių priėmimą; 7.7. įvertina gautų netinkamų vaistinių preparatų ar medicinos priemonių, atšaukimą iš rinkos vaistų, išdavimą iš Įstaigos padaliniams ir (ar) skyriams ir grąžina juos tiekėjui; 7.8. atlieka vaistų verifikavimą; 7.9. užtikrina vaistinių preparatų laikymą Įstaigos vaistų sandėlyje gamintojo nurodytomis sąlygomis ir pagal teisės aktų reikalavimus; 7.10. organizuoja narkotinių, psichotropinių vaistinių preparatų, etilo alkoholio užsakymą, priėmimą, saugojimą, išdavimą ir griežtą apskaitą pagal teisės aktų nustatytus reikalavimus; 7.11. užsako imunologinius preparatus, gripo vakcinas, antirezus imunoglobuliną, teikia jų panaudojimo bei profilaktinių skiepijimų ir imuniteto būklės ataskaitas; 7.12. vykdo vaistinių preparatų ir medicinos priemonių kompiuterinę apskaitą (vidinėje Įstaigos apskaitos programoje ir Valstybinės ligonių kasos informacinėje sistemoje); 7.13. tvarko narkotinių vaistinių preparatų ir etilo alkoholio apskaitos knygas; 7.14. vykdo vardinių, kartinių ekstremporalinių, paramos būdu gautų etilo vaistinių preparatų ir medicinos priemonių apskaitą; 7.15. vykdo Įstaigos vaistinių preparatų ir medicinos priemonių atsargų sandėlio priežiūros kontrolę; 7.16. teikia Įstaigos skyriams ir padaliniams informaciją ir duomenis apie vaistinius preparatus ir medicinos priemones; 7.17. tikrina Įstaigos vaistinių preparatų ir medicinos priemonių skyriuose ir padaliniuose laikymo, saugojimo ir apskaitos kokybės kontrolę; 7.18. užtikrina farmacinių atliekų, pasibaigusio galiojimo vaistinių preparatų surinkimą, saugojimą iki perdavimo atsakingoms institucijoms. 7.19. su Įstaigos administracija ir Finansų skyriumi bendradarbiauja apskaitant ir įvertinant vaistinių preparatų vartojimo duomenis, pateikia rekomendacijas, kaip gerinti organizavimą, planavimą vaistinių preparatų ir medicinos priemonių sunaudojimo kontrolę Įstaigos padaliniuose; 7.20. atsako už Įstaigos sutartinių įsipareigojimų vykdymą, kontroliuoja jų įgyvendinimą, savu laiku inicijuoja viešųjų pirkimų procedūras, ruošia technines specifikacijas, dalyvauja viešųjų prikimo procedūrose; 7.21. iš anksto informuoja tiesioginį vadovą ar Įstaigos direktorių apie iškilusias su vaistų sandėlio veikla susijusias problemas ir (ar) gresiančią žalą; 7.22. dalyvauja darbo grupių ir komisijų darbe, savo kompetencijų ribose; 7.23. vykdo narkotinių ir psichotropinių vaistinių preparatų apyvartos kontrolę; 7.24. seka teisės aktų, reglamentuojančių organizuojamos veiklos procesus, galiojimą ir teisės aktų pakeitimus, inicijuoja reikiamus proceso pakeitimus, rengia procedūrų/ tvarkų projektus; 7.25. kelia profesinę kvalifikaciją teisės aktų nustatyta tvarka; 7.26. periodiškai ir pagal poreikį, nustatyta tvarka, ruošia ataskaitas ar kitą aktualią informaciją, susijusią su vaistų sandėlio veikla; 7.27. vykdant veiklą užtikrina infekcijų kontrolės reikalavimų įgyvendinimą; 7.28. Įstaigos vadovui pavedus, iš anksto suderinus, dalyvauja Įstaigos valdymo struktūros veikloje (vidaus medicininio audito, darbo grupių, saugos ir sveikatos tarybos, gydymo tarybos ir kt. veikloje); 7.29. vykdydamas savo pareigas bendradarbiauja su kitais Įstaigos sveikatos priežiūros specialistais, administracija, slaugos ir kitais specialistais; 7.30. vengia asmeninių ir darbo interesų konfliktų, kenkiančių Įstaigos vardui bei prieštaraujančių jos veiklos tikslams; 7.31. laikosi darbo saugos, gaisrinės, elektrosaugos, duomenų saugos reikalavimų; 7.32. žino veiksmus ekstremalių situacijų atveju; 7.33. esant būtinumui, ekstremaliai situacijai Įstaigos direktoriaus nurodymu atvyksta į darbo vietą Įstaigoje nedarbo metu; 7.34. teisės aktų nustatyta tvarka pateikia ar patikslina viešųjų ir privačiųjų interesų deklaraciją; 7.35. nustatyta tvarka fiksuoja neatitiktis ir nepageidaujamus įvykius; 7.36. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio teisėtus vadovybės nurodymus, kad būtų pasiekti įstaigos tikslai.
8.1. nedelsiant pranešti savo tiesioginiam vadovui ar atsakingam administracijos atstovui apie sandėlyje įvykusius konfliktus ar incidentus su pacientais ir jų artimaisiais, Įstaigos darbuotojais, neatsakingą Įstaigos personalo elgesį, piktnaudžiavimą tarnybine padėtimi ir kitus svarbius įvykius; 8.2. pastebėjus savo ar kito sveikatos priežiūros specialisto padarytą klaidą, nedelsiant informuoti klaidą padariusį asmenį ir jo tiesioginį vadovą, pagal galimybę skubiai imtis korekcinių veiksmų; 8.3. fiksuoti ir laiku pranešti apie nepageidaujamus įvykius, neatitiktis tiesioginiam vadovui; 8.4. žinoti ir laikytis darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės, elektrosaugos, duomenų saugos reikalavimų, žinoti veiksmus ekstremalių situacijų atvejais; 8.5. teisės aktų nustatyta tvarka kasmet tikrintis sveikatą; 8.6. išeinant atostogų ar iš darbo, informuoti apie einamuosius darbus, perduoti dokumentus, darbo priemones bei turimą inventorių (vaistus, medicinos priemones) pavaduojančiam asmeniui ar tiesioginiam vadovui ir už perduotą turtą atsiskaityti su Įstaigos darbuotoju, atsakingu už sandėlio apskaitą. 8.7. deklaruoti privačius interesus teisės aktų nustatyta tvarka; 8.8. nediskriminuoti pacientų bei Įstaigos darbuotojų dėl lyties, amžiaus, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimo ar pažiūrų; 8.10. saugoti konfidencialią informaciją: duomenis apie pacientą, jo gydymą, vartojamus vaistus, sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir visą kitą asmeninio pobūdžio informaciją apie jį bei asmens duomenis laikyti paslaptyje, neatskleisti jos, nekopijuoti, nedauginti ir nesudaryti sąlygų, kad ji tyčia ar netyčia būtų atskleista kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui, išskyrus atvejus, kai ši informacija turi būti naudojama ir pateikta teisės aktų nustatyta tvarka. Naudoti konfidencialią informaciją tik vykdant darbo funkcijas. Šią informaciją laikyti konfidencialia ir po paciento mirties.
|
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-528) 55814 |
El. paštas: | |
Adresas: | Trakai, Mindaugo g. 17, LT-21114 |
Nėra diskusijų