Įstaigos pavadinimas: | Valstybės įmonė "Oro navigacija" |
---|---|
Pareigos : | Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį |
Pareigų pavadinimas: | Generalinis direktorius |
Darbo vieta: | Rodūnios kelias 2, Vilnius |
Reikalavimai: | |
1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą (magistro kvalifikacinis laipsnis) technologijos mokslų studijų srities ar socialinių mokslų studijų srities teisės, ekonomikos ar vadybos ir verslo organizavimo krypties išsilavinimą; 2. turėti ne mažesnę nei 3 metų vadovaujamo darbo patirtį; 3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos teisės aktus, ICAO ir kitų tarptautinių civilinės aviacijos organizacijų, kurių narė yra Lietuvos Respublika, teisės aktus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, darbo teisinius santykius, viešuosius pirkimus, finansinių lėšų panaudojimą, gebėti jais naudotis ir juos taikyti praktiniame darbe; 4. gebėti analitiškai įvertinti problemas ir pateikti jų alternatyvius sprendimo būdus, numatyti jų įgyvendinimo pasekmes; 5. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu; 6. mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu; 7. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant asmens patikimumo pažymėjimą ir leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. |
|
Funkcijos: | |
1. organizuoja kasdieninę įmonės veiklą ir veikia įmonės vardu esant santykiams su kitais asmenimis, vienvaldiškai sudaro sandorius įmonės įstatų nustatyta tvarka; 2. priima į darbą darbuotojus ir atleidžia iš jo, sudaro su jais darbo sutartis ir nutraukia jas; 3. atsako už: 3.1. įmonės veiklos strategijos projekto parengimą ir jo pateikimą valdybai ir Susisiekimo ministerijai; 3.2. įmonės veiklos organizavimą; 3.3. pranešimą Susisiekimo ministerijai ir valdybai apie įvykius, turinčius esminę reikšmę įmonės veiklai; 3.4. įmonės metinių finansinių ataskaitų rinkinio sudarymą ir jo pateikimą kartu su auditoriaus išvada ir audito ataskaita valdybai susipažinti ir Susisiekimo ministerijai tvirtinti per 3 mėnesius nuo finansinių metų pabaigos; 3.5. įmonės metinių turto įsigijimo ir skolinimosi planų, metinių pajamų ir išlaidų sąmatų sudarymą ir jų pateikimą valdybai svarstyti ir Susisiekimo ministerijai tvirtinti; 3.6. įmonės veiklos ataskaitos parengimą ir jos pateikimą valdybai ir Susisiekimo ministerijai; 3.7. įmonės veiklos rodiklių projekto parengimą ir jo pateikimą valdybai svarstyti ir Susisiekimo ministerijai tvirtinti; 3.8. įmonės duomenų ir dokumentų pateikimą Juridinių asmenų registrui; 3.9. įmonės viešų pranešimų paskelbimą; 3.10. dokumentų ir kitos informacijos apie įmonę saugojimą; 3.11. įmonės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo įmonės įstatuose nustatyta tvarka ir sąlygomis ir įmonės viešųjų pirkimų vykdymą, vadovaujantis viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais; 3.12. efektyvios vidaus kontrolės, įskaitant finansų kontrolę, sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą; 3.13. įmonės ūkinę ir finansinę veiklą, šios veiklos rezultatus, priskirto valstybės turto išsaugojimą ir efektyvų finansinių išteklių naudojimą; 3.14. Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymų ir nurodymų tinkamą įgyvendinimą ir vykdymą laiku; 3.15. kitų jam priskirtų funkcijų ir įpareigojimų vykdymą; 4. užtikrina oro eismo paslaugų teikimą orlaiviams, orlaivių srautų planavimą ir koordinavimą; 5. užtikrina rinkliavų už suteiktas oro navigacijos ir oro uosto navigacijos paslaugas Lietuvos Respublikos oro erdvėje ir oro uostuose ir už kitas įmonės teikiamas paslaugas rinkimą; 6. organizuoja Europos Sąjungos ar tarptautinių civilinės aviacijos organizacijų programų ir projektų, susijusių su įmonės veikla, vykdymą; 7. organizuoja ir koordinuoja paiešką ir gelbėjimą orlaiviais, įvykus orlaivio ar laivo avarijai, teisės aktų nustatyta tvarka; 8. formuoja ir įgyvendina oro navigacijos paslaugų strategiją, suderintą su bendra valstybės transporto politika ir strategija, taip pat Baltijos funkcinio oro erdvės bloko strategija; 9. įgyvendina Lietuvos oro navigacijos plėtojimo pagrindines kryptis, skatina mokslo ir technikos pažangą; 10. inicijuoja ir dalyvauja rengiant tikslines tyrimų programas oro transporto srityje; 11. tvirtina įmonės darbo tvarkos taisykles; 12. tvirtina įmonės filialų, atstovybių, padalinių ir pareigybių nuostatus, skiria ir atšaukia įmonės filialų ir atstovybių valdymo organų narius; 13. nustato įmonėje taikomus turto nusidėvėjimo skaičiavimo metodus ir normatyvus, gavus išankstinį Susisiekimo ministerijos pritarimą; 14. parengia įmonės darbuotojų apmokėjimo ir skatinimo taisykles; 15. teikia informaciją Susisiekimo ministerijai ir įmonės valdybai apie įmonės veiklos prognozes ir planus, nurodydamas reikalingų investicijų ateinančiais finansiniais metais sumas, ir apie įvykius, turinčius esminę reikšmę įmonės veiklai; 16. leidžia įsakymus, organizuoja jų vykdymą, vykdo kitus teisės aktais jam suteiktus neišvardytus įmonės įstatuose įgaliojimus, gali įgalioti kitus įmonės darbuotojus atlikti dalį savo funkcijų; 17. nustato veiklos sritis, kuriose kiti įmonės direktoriai turi teisę veikti savarankiškai; 18. pasirašo kolektyvinę sutartį; 19. tvirtina komercinių paslapčių sąrašą; 20. duoda pavaldžių filialų vadovams privalomus nurodymus, kurie reikalingi nurodytoms funkcijoms ir pareigoms tinkamai vykdyti, suteiktoms teisėms realizuoti; 21. koordinuoja įmonės strateginių planų rengimą ir užtikrina jų įgyvendinimą; 22. užtikrina, kad įmonė dirbtų pelningai; 23. užtikrina darbo įstatymų, darbo saugos ir darbo higienos norminių aktų įgyvendinimą; 24. tvirtina įmonės darbuotojų evakuacijos planus pavojaus atveju ir atsako už civilinės saugos parengtį įmonėje; 25. atlieka kitas Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatyme, šiuose nuostatuose ir įmonės įstatuose generalinio direktoriaus kompetencijai priskirtas funkcijas ir Susisiekimo ministerijos nurodymus, susijusius su įmonės veikla; 26. turi teisę vienvaldiškai sudaryti įmonės sandorius ir kitas galiojančiais teisės aktais jam suteiktas teises. 27. Už netinkamą šiuose nuostatuose numatytų pareigų atlikimą direktorius atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. |
|
Darbo užmokestis: | 25,54 BMA |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti: | |
1. prašymas leisti dalyvauti konkurse (forma pridedama); 2. asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas, 3. aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą (magistro kvalifikacinis laipsnis) technologijos mokslų studijų srities ar socialinių mokslų studijų srities teisės, ekonomikos ar vadybos ir verslo organizavimo krypties išsilavinimą patvirtinantis dokumentas; 4. ne mažesnę nei 3 metų vadovaujamo darbo patirtį patvirtinantys dokumentai; 5. anglų kalbos mokėjimą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu patvirtinantys dokumentai; 6. mokėjimą dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu patvirtinantis ECDL sertifikatas; 7. gyvenimo aprašymas; 8. užpildyta pretendento anketa (forma pridedama); 9. savo privalumų sąrašas, nurodant dalykines savybes ir įgūdžius, reikalingus pareigybės aprašyme nustatytiems reikalavimams atitikti; 10. savo, kaip įmonės, įstaigos vadovo, veiklos programa; Pretendentas gali pateikti dokumentus asmeniškai arba siųsti registruotu laišku. Jeigu dokumentai siunčiami registruotu laišku, teikiamos notaro patvirtintos dokumentų kopijos. |
|
Dokumentai priimami adresu: | Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Gedimino pr. 17, Vilnius |
El. pašto adresas | audrone.rutkauskiene@sumin.lt |
Pretendentų atrankos būdas: | testas žodžiu ir praktinė užduotis, skirtos vadovavimo gebėjimams įvertinti. |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: | Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Personalo administravimo skyriaus vedėja Audronė Rutkauskienė, tel. 852 39 39 60, el. p. audrone.rutkauskiene@sumin.lt |
Prisegti dokumentai: | Prašymas dalyvauti konkurse VĮ ON.docx (15.29 Kb) PRETENDENTO ANKETA.docx (16.02 Kb) |
Skelbimas galioja iki: | 2017-03-03 |