Paslaugos
Skelbimo nr.: | 87172 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-04-05 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-04-20 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Prienų kultūros ir laisvalaikio centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Prienų kultūros ir laisvalaikio centras |
Pareigos: | Viešųjų pirkimų specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 8.50 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,581.00 |
Darbo vieta (miestas): | Prienai |
Informacija apie įstaigą: | Biudžetinė įstaiga |
Pareigybės aprašymas: | |
PRIENŲ KULTŪROS IR LAISVALAIKIO CENTROVIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTOPAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUSPAREIGYBĖ1. Prienų kultūros ir laisvalaikio centro (toliau – PKLC) viešųjų pirkimų specialistas (toliau – darbuotojas) pareigybė priskiriama specialistų grupei. 2. Pareigybės lygis – B. 3. Pareigybės kodas (pagal LKP) – 243113
II. SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį (aukštesnįjį, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų) išsilavinimą; 4.2. būti susipažinęs ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinės įstaigos veiklą, viešuosius pirkimus, sutarčių teisę, civilinius teisinius santykius ir kitus klausimus, kurių žinojimas pagal kompetenciją reikalingas viešųjų pirkimų specialisto funkcijoms atlikti; 4.3. būti susipažinęs su PKLC struktūra, pagrindines veiklos sritis, finansinę-ūkinę veiklą reglamentuojančiais teisės aktais; 4.4. turėti ne mažesnę kaip 1 metų viešųjų pirkimų organizavimo darbo patirtį; 4.5. atitikti LR viešųjų pirkimų įstatyme nustatytus nepriekaištingos reputacijos kriterijus, keliamus asmeniui, einančiam viešųjų pirkimų komisijos nario ir pirkimo organizatoriaus pareigas; 4.6. išmanyti raštvedybos taisykles, sklandžiai, taisyklinga valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 4.7. turėti gerus darbo kompiuteriu (MS Office: MS Word, MS Excel, MS Power Point, Express; Internet Explorer, Acrobat Reader) įgūdžius; 4.8. mokėti naudotis šiuolaikinėmis skaičiavimo, ryšių, organizacinės technikos priemonėmis; 4.9. veiklai reikalingos kompetencijos: profesionalumas, analitinis mąstymas, savarankiškumas, organizuotumas, sklandus minčių dėstymas raštu ir žodžiu, rūpinimasis tvarka ir kokybe.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 5.1. rengia su viešųjų pirkimų organizavimu susijusių vidaus dokumentų bei direktoriaus įsakymų projektus, atlieka nuolatinę teisės aktų, reglamentuojančių pirkimus, ir jų pakeitimų stebėseną, užtikrina PKLC vidaus dokumentų, susijusių su viešaisiais pirkimais, atitiktį galiojantiems teisės aktams, jei reikia, rengia jų pakeitimus bei teikia tvirtinti PKLC direktoriui; 5.2. koordinuoja PKLC einamųjų biudžetinių metų pirkimų plano rengimo procesą, suplanuoja žaliųjų, socialiai atsakingų pirkimų vykdymą, nustatytais terminais teikia PKLC direktoriui tvirtinti einamųjų metų plano projektą, esant poreikiui, vykdo pirkimų plano tikslinimo procedūras, pagal pirkimų planą rengia numatomų vykdyti pirkimų suvestinę ir paskelbia įstatymų nustatyta tvarka; 5.3. atlieka rinkos tyrimus, vadovaudamasis viešojo pirkimo vertės skaičiavimo metodika, skaičiuoja arba padeda apskaičiuoti kitiems PKLC atsakingiems darbuotojams viešojo pirkimo vertę, veda pirkimo verčių apskaitą; 5.4. rengia (kitų teikiamas – derina ir vizuoja) pirkimų paraiškas, užtikrina paraiškos turinio atitiktį pirkimų planui ir teisės aktų reikalavimams; 5.5. atlieka pirkimo organizatoriaus pareigas, rengia viešųjų pirkimų dokumentus ir teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja ir vykdo PKLC reikalingų prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus (įskaitant viešųjų pirkimų vykdymą Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (toliau – CVP IS) Centrinės perkančiosios organizacijos informacinės sistemos katalogo (toliau – CPO IS) priemonėmis), kai tai nepavesta atlikti kitiems pirkimų organizatoriams; 5.6. administruoja PKLC CPO IS ir CVP IS paskyras, įgaliotų naudotojų teises ir įgaliojimus, suteikia nustato prieigos prie duomenų ribas, pašalina esamus naudotojus arba apriboja jų teises ir prieigą, sudaro registruotų naudotojų, turinčių prieigą prie CVP IS, CPO IS sąrašus; 5.7. atlieka tiekėjų pasiūlymų vertinimą ir palyginimą, priima sprendimą dėl pirkimo procedūros pabaigos, nustatyta tvarka ir terminais raštu informuoja tiekėjus apie pirkimo procedūros rezultatus; 5.8. nagrinėja tiekėjų pateiktas pretenzijas, pagal poreikį, susirašinėja su Viešųjų pirkimų tarnyba, tiekėjais, kitomis institucijomis ir organizacijomis viešųjų pirkimų klausimais; 5.9. parengia sutarties projektą, derina su tiekėjais, užtikrina sutarties nuostatų atitiktį teisės aktų reikalavimams bei duomenų teisingumą ir teikia PKLC direktoriui pasirašyti; 5.10. vykdo PKLC viešojo pirkimo sutarčių, sudarytų raštu ir žodžiu, galiojimo terminų priežiūrą. Esant poreikiui atlikti naują viešąjį pirkimą, prieš protingą terminą informuoja papildomai apie sutarties pasibaigimo terminą atsakingus asmenis; 5.11. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais skelbia informaciją apie sudarytas sutartis bei privalomus paviešinti pirkimo dokumentus, rengia ir (arba) skelbia viešųjų pirkimų ataskaitas; 5.12. priima su viešųjų pirkimų sutarčių vykdymu susijusius dokumentus (priėmimo ir perdavimo aktus, sąskaitas), tikrina jų teisingumą ir atitiktį sudarytų sutarčių (žodžiu ir raštu) nuostatoms, įkelia į PKLC elektroninę dokumentų valdymo sistemą, vykdo registraciją, kontroliuoja, kad pasirašius sutartį raštu, apmokėjimui būtų priimamos sąskaitos tik gautos per VĮ Registrų centro sistemą E. sąskaita; 5.13. užtikrina tinkamą paraiškų, mažos vertės pirkimo pažymų ir kitų viešųjų pirkimų dokumentų registravimą; 5.14. konsultuoja kitus PKLC direktoriaus įsakymu paskirtus atsakingus darbuotojus, dalyvaujančius viešųjų pirkimų procedūrose viešųjų pirkimų vykdymo klausimais, teikia metodinę pagalbą parenkant pirkimų rūšį (prekės, paslaugos, darbai), pirkimo būdą, nustatant prekių paskirtį, paslaugų kategoriją bei kodą pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną (BVPŽ), rengiant specifikacijas bei pirkimo sutarčių projektus ir kt.; 5.15. organizuoja ir užtikrina viešųjų pirkimų komisijos (toliau – komisija) darbą: rengia PKLC direktoriaus įsakymus komisijos sudarymo bei komisijos vykdomo pirkimo organizavimo klausimais, kviečia komisijos narius į komisijos posėdžius, protokoluoja komisijos posėdžius ir tvarko protokolų registrą, raštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis rengia ir teikia tiekėjams adresuotus raštus, paklausimus, paaiškinimus, pranešimus apie komisijos sprendimus. LR viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka, atlieka asmens, turinčio pirkimų specialisto pažymėjimą pareigas komisijoje; 5.16. užtikrina ir kontroliuoja, kad PKLC vykdomų viešųjų pirkimų procese dalyvaujantys asmenys, prieš pradėdami dalyvauti viešųjų pirkimų procedūrose, būtų pasirašę konfidencialumo pasižadėjimus ir nešališkumo deklaracijas, veda jų registrus; 5.17. kaupia, sistemina, registruoja, saugo bei nustatyta tvarka perduoda archyvui su viešaisiais pirkimais susijusius dokumentus: planavimo ir pasirengimo pirkimams dokumentus, pirkimo dokumentus, paraiškas, pasiūlymus bei jų nagrinėjimo ir vertinimo dokumentus, mažos vertės pažymas, viešojo pirkimo komisijos posėdžių, derybų, dialogo ar kitus protokolus, susirašinėjimo dokumentus, kitus su pirkimu susijusius dokumentus (konfidencialumo pasižadėjimas, nešališkumo deklaracija, pirkimo sutartis, pirkimo procedūrų ataskaitos, pirkimo sutarčių ataskaitos, direktoriaus įsakymai viešųjų pirkimų klausimais ir kt.); 5.18. padeda PKLC direktoriui kurti ir tobulinti veiksmingą PKLC vidaus kontrolės sistemą, nedelsdamas informuoja įstaigos vadovą ir (ar) jo pavedimu kitą asmenį apie atskleistus neteisėtus PKLC darbuotojų veiksmus; 5.19. direktoriaus pavedimu pavaduoja PKLC sekretorių-personalo specialistą ar kitą PKLC jo atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo metu; 5.20. privalo tikrinti savo elektroninį paštą, susipažinti su dokumentų valdymo sistemoje teikiamais pranešimais, pavedimais bei teisės aktais; 5.21. nuolat gilina viešųjų pirkimų, vidaus kontrolės vykdymo žinias, kelia profesinę kvalifikaciją; 5.22. neviršydamas savo kompetencijos, vykdo kitus direktoriaus nenuolatinio pobūdžio nurodymus, pavedimus žodžiu ir/ar raštu, susijusius su pareigų atlikimu.
IV. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS IR ATSAKAITINGUMAS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas PKLC direktoriui.
___________________
|
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +370 319 60 374 |
El. paštas: | prienaikc@gmail.com |
Adresas: | Prienų r. sav., Prienų m., Vytauto g. 35 |
Nėra diskusijų
VVA metodinė konsultacija:Darbo apmokėjimo sistemos diegimas įstaigoje VVA metodinė konsultacija:Darbo apmokėjimo sistemos diegimas įstaigoje Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompleksiniame vertinime, apklausa (2023) Asmenų, 2023 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa