Paslaugos
Skelbimo nr.: | 12471 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2025-04-07 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2025-04-14 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos kultūros taryba | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos kultūros taryba | ||||
Pareigos: | Vyriausiasis specialistas | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,00 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1785,40 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | ||||
Informacija apie įstaigą: | Lietuvos kultūros taryba Finansavimo priemonių administravimo skyriaus vyriausiajam (-iajai) specialistui (-ei) siūlo: - 1785,4 eurų darbo užmokestį (neatskaičius mokesčių); - biurą Vilniaus miesto centre (Naugarduko g. 10); - hibridinį darbo modelį ir lanksčiai derinamą darbo grafiką; - draugišką ir motyvuotą kolektyvą; - mokymosi ir tobulėjimo galimybes. Papildoma informacija: - taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis; - terminuota pozicija (iki iš vaiko priežiūros atostogų grįš laikinai pareigų negalintis eiti darbuotojas). Kontaktinis asmuo: Administracijos direktorės patarėja Rasa Dereškevičienė rasa.dereskeviciene@ltkt.lt tel. +370 615 30614 |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių sprendimų priėmimas.
4. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Lietuvos kultūros tarybos administracinių sprendimų priėmimo koordinavimas, užtikrinant efektyvų administruojamų finansavimo priemonių administravimą.
6. Lietuvos kultūros tarybos administruojamų finansavimo priemonių įgyvendinimo ir jų atitikties taikytinų teisės aktų reikalavimams priežiūra.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
8. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
16. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
17. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
18. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
19. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
21.3.
studijų kryptis – vadyba (arba);
21.4.
studijų kryptis – teisė;
arba:
21.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.6.
darbo patirties sritis – projektų valdymo patirtis;
21.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
22. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
22.2.
organizuotumas - 3 lygis;
22.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
22.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
22.5.
komunikacija - 3 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
23.2.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
24. Profesinė kompetencija:
24.1.
veiklos planavimas - 3 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | Administracijos direktoriaus patarėjas |
---|---|
Vardas, Pavardė: | Rasa Dereškevičienė |
Telefonas: | +370 615 30614 |
El. paštas: | rasa.dereskeviciene@ltkt.lt |
Adresas: | Naugarduko g. 10, LT-01309 Vilnius |
Skelbimas publikuojamas iki: | 2025-04-14 |
Nėra diskusijų
Viešojo valdymo agentūros metodinė konsultacija valstybės tarnybos klausimais Varėnoje (PAKEISTA DATA) Viešojo valdymo agentūros metodinė konsultacija valstybės tarnybos klausimais (KEIČIASI LAIKAS) Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa