Paslaugos
Skelbimo nr.: | 87869 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-05-08 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-05-22 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras veiklą pradėjo 2023 m. sausio 3 d. reorganizavus sujungimo būdu valstybės įmonę Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centrą, valstybės įmonę Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centrą „GIS-Centras“ ir valstybės įmonę Valstybės žemės fondą. Valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras perėmė visas reorganizuotų valstybės įmonių teises ir pareigas. Valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras yra stambiausia Lietuvos įmonė, vykdanti žemės reformos, žemėtvarkos, teritorijų planavimo, nekilnojamojo turto kadastro, geodezijos, dirvožemio tyrimo ir vertinimo, melioracijos kadastro, melioracijos valstybinės priežiūros, žemės konsolidacijos projektų rengimo bei įgyvendinimo darbų organizavimo, taip pat valstybinės žemės sklypų pardavimo ir nuomos aukcionų, erdvinių duomenų kūrimo ir su jais susijusių elektroninių paslaugų administravimo, geografinės informacijos sistemų kūrimo, diegimo ir administravimo, nuotolinių tyrimų, erdvinių duomenų rinkinių gamybos darbus, o taip pat užtikrinanti Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos reguliavimo srities registrų ir informacinių sistemų, jų duomenų bazių saugų ir nepertraukiamą veikimą, efektyvų duomenų panaudojimą administruojant ES paramos žemės ūkiui ir kaimo plėtrai priemones. |
Pareigybės aprašymas: | |
VALSTYBĖS ĮMONĖS ŽEMĖS ŪKIO DUOMENŲ CENTRO ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ VALDYMO SKYRIAUS VADOVO PAREIGINĖ INSTRUKCIJA I SKYRIUS BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Valstybės įmonės Žemės ūkio duomenų centro (toliau – ŽŪDC) Administravimo departamento Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus (toliau – Skyrius) vadovo (toliau – Skyriaus vadovas) pareiginė instrukcija reglamentuoja reikalavimus, keliamus Skyriaus vadovui, funkcijas, kurias Skyriaus vadovas atlieka, pareigas, teises ir atsakomybę. 2. Pareigybės paskirtis – bendroji ŽŪDC veiklos sritis. 3. Skyriaus vadovas turi atitikti šiuos reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (privalumas būtų žmogiškųjų išteklių valdymo, teisės, viešojo administravimo srityse); 3.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje; 3.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį; 3.4. turėti vadovaujamo darbo patirtį juridinio asmens personalo valdymo srityje, kuriame dirbo daugiau nei 200 darbuotojų (privalumas); 3.5. turėti patirties personalo strateginio planavimo ir (ar) valdymo srityje (privalumas); 3.6. turėti patirties formuojant ir įgyvendinant personalo darbo užmokesčio bei darbuotojų motyvavimo ir skatinimo politiką (privalumas); 3.7. patirties operatyviai sprendžiant konfliktines situacijas ir jas valdant; 3.8. gerai išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, viešąjį administravimą; 3.9. gerai mokėti taikyti praktikoje darbo teisinius santykius reglamentuojančius teisės aktus; 3.10. gerai išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius personalo administravimą, planavimą ir valdymą; 3.11. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro (toliau – Žemės ūkio ministras) įsakymus bei kitus teisės aktus, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusius su ŽŪDC vykdomomis funkcijomis; 3.12. išmanyti Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos paramos administravimo veiklą; 3.13. išmanyti projektų valdymo principus; 3.14. gebėti savarankiškai planuoti savo bei organizuoti Skyriaus veiklą; 3.15. gebėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti ir teikti išvadas raštu bei žodžiu; 3.16. gebėti apibrėžti tikslus bei uždavinius, analitiškai įvertinti problemas, savarankiškai pasirinkti problemų sprendimo būdus, sugebėti įvertinti priimamų sprendimų poveikį bei turėti organizacinių ir veiklos planavimo gebėjimų; 3.17. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti ir darbe taikyti dokumentų naudojimo ir valdymo, teisės aktų rengimo reikalavimus, mokėti dirbti MS Office paketu; 3.18. žinoti teisės aktų rengimo, darbo saugos, priešgaisrinės saugos ir elektros saugos reikalavimus ir jų laikytis; 3.19. savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais teisės aktais, Vyriausybės nutarimais, Žemės ūkio ministro įsakymais, susijusiais su Skyriaus vadovo atliekamu darbu, ŽŪDC įstatais, generalinio direktoriaus įsakymais ir pavedimais, darbo sutartimi, Skyriaus nuostatais, ŽŪDC darbo tvarkos taisyklėmis, kitais ŽŪDC vidaus dokumentais, ŽŪDC taikomos integruotos vadybos sistemos (pagal ISO 9001 ir ISO 27001 standartus) reikalavimais ir šia pareigine instrukcija; 3.20. turėti Darbdavio, darbdaviui atstovaujančio asmens, darbdavio įgalioto asmens mokymų programos pažymėjimą (privalumas); 3.21. mokėti užsienio kalbą – anglų kalbą, ne žemesniu kaip B2 lygiu. 4. Skyriaus vadovas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas ŽŪDC generaliniam direktoriui (po 2023 m. kovo mėn. ŽŪDC įvyksiančio struktūrinio pertvarkymo – Administracijos departamento direktoriui). 5. Skyriaus vadovą į pareigas skiria ir atleidžia ŽŪDC generalinis direktorius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 6. Skyriaus vadovui yra tiesiogiai pavaldūs jo vadovaujamo Skyriaus darbuotojai. 7. Kai Skyriaus vadovo nėra darbo vietoje (ligos, komandiruotės, atostogų, kt. atvejais), jį pavaduoja Skyriaus darbuotojas ŽŪDC nustatyta tvarka arba Įmonės generalinio direktoriaus pavedimu paskirtas ŽŪDC darbuotojas. Skyriaus vadovas pavaduotoja jo vadovaujamo Skyriaus darbuotoją, jei jo vadovaujamo Skyriaus darbuotojo nėra darbo vietoje (ligos, komandiruotės, atostogų, kt. atvejais). II SKYRIUS PAREIGOS IR FUNKCIJOS 8. Skyriaus vadovo pareigos ir funkcijos: 8.1. nustatyti Skyriaus veiklos plėtojimo ir tobulinimo kryptis, perspektyvas, strategiją, organizuoti ir dalyvauti formuojant ir įgyvendinant ŽŪDC personalo politiką; 8.2. įgyvendinant pavestas funkcijas, sprendžiant Skyriaus kompetencijai priskirtus klausimus bei koordinuojant Skyriaus darbą, bendradarbiauti su kitų ŽŪDC struktūrinių padalinių vadovais; 8.3. skirstyti pavaldiems darbuotojams užduotis, kontroliuoti jų vykdymą, terminus, kokybę; 8.4. kartu su kitais ŽŪDC padaliniais pagal kompetenciją rengti arba dalyvauti rengiant ŽŪDC vidaus teisės aktų, reglamentuojančių ŽŪDC priskirtus klausimus, projektus, ruošti dokumentus, susijusius su ŽŪDC veikla; 8.5. kartu su ŽŪDC padalinių vadovais rengti, tobulinti ŽŪDC padalinių nuostatus, darbuotojų pareigines instrukcijas; 8.6. teikti siūlymus, rengti dokumentų, reglamentuojančių Skyriaus veiklą ir procesus, procedūrų, tvarkos aprašų projektus; 8.7. pagal kompetenciją rengti ir (arba) derinti ŽŪDC dokumentus ir dokumentų projektus taisyklinga valstybine kalba, pasirašyti dokumentus vadovaujantis ŽŪDC nustatyta tvarka; 8.8. pagal kompetenciją teikti konsultacijas bei pasiūlymus kitiems ŽŪDC padaliniams, vykdant jiems pavestas užduotis; 8.9. vykdyti kitus, su atliekamomis pareigomis susijusius, ŽŪDC generalinio direktoriaus nurodymus; 8.10. dalyvauti formuojant, tobulinant, įgyvendinant bei koordinuojant ŽŪDC personalo atrankos, adaptavimo ir integravimo, kvalifikacijos ir darbo aplinkos tobulinimo, motyvavimo, skatinimo ir apmokėjimo, darbuotojų socialinių ir kitų garantijų įgyvendinimo sistemas. Analizuoti personalo valdymo situaciją, diegti naujoves. Atsižvelgiant į ŽŪDC tikslus ir uždavinius teikti siūlymus dėl žmogiškųjų išteklių poreikio ir efektyvaus jų panaudojimo. Kartu su kitais ŽŪDC padaliniais atlikti ŽŪDC padalinių funkcijų ir pareigybių analizę ir pagal kompetenciją teikti siūlymus dėl darbo organizavimo tobulinimo, atsižvelgiant į ŽŪDC nustatytus uždavinius; 8.11. dalyvauti darbo grupėse personalo atrankos, priėmimo į darbą bei kitais personalo administravimo klausimais; 8.12. organizuoti: 8.12.1. vykdyti ir kontroliuoti ŽŪDC personalo valdymo procesą, užtikrinti personalo valdymo ir administravimo dokumentų parengimą laiku ir tinkamai; 8.12.2. naujų darbuotojų paiešką, atranką, priėmimą, darbo pasiūlymų ir darbo sutarčių parengimą ir jų pakeitimus, darbo sutarčių registro pildymą, ŽŪDC generalinio direktoriaus įsakymų bei kitų dokumentų dėl darbuotojų priėmimo, atleidimo, perkėlimo į kitą darbą ar pareigas parengimą, darbo ir atostogų grafikų, atostogų suteikimo, komandiruočių Lietuvoje ir į užsienį, stažuočių, mokymų užsienyje, pašalpų, priedų, priemokų skyrimo, socialinių garantijų įgyvendinimo ir kitais personalo administravimo klausimais projektus. Esant reikiamybei atlikti visus išvardintus darbus; 8.12.3. atostogų apskaitos tvarkymą ir analizuoti duomenis; 8.12.4. informacijos ŽŪDC padalinių vadovams pateikimą apie darbuotojų kasmetinių atostogų panaudojimą. Pagal kompetenciją vertinti personalo pateiktus dokumentus dėl pašalpų ir kitų socialinių išmokų skyrimo, paskirtų socialinių išmokų pagrįstumą, teikti ŽŪDC generaliniam direktoriui išvadas ir siūlymus, o generaliniam direktoriui priėmus sprendimus – organizuoti dokumentų parengimą, vidaus dokumentų projektus dėl išmokų skyrimo; 8.12.5. (kai personalo byla yra Skyriuje) pažymų apie darbuotojo einamas pareigas ir kitais personalo administravimo klausimais parengimą; 8.12.6. konkurso tvarka priimamų darbuotojų konkursus, priimti pretendentų dokumentus, juos sutikrinti, ar atitinka keliamus reikalavimus, pranešti apie konkurso vietą ir laiką, atlikti ar dalyvauti atliekant visus kitus reikiamus veiksmus; 8.12.7. studentų praktiką ŽŪDC padaliniuose; 8.12.8. naujai priimtų darbuotojų, supažindinimą su pareiginėmis instrukcijomis, padalinio, kuriame darbuotojas dirbs nuostatais ir ŽŪDC vidaus tvarkos taisyklėmis, darbo reglamentu, kitais vidaus dokumentais; 8.12.9. darbuotojų supažindinimą, instruktavimą ir mokymą (turint reikiamą pažymėjimą) darbuotojų ir darbų saugos, sveikatos, elektros saugos, priešgaisrinės, civilinės saugos, bei kitais su ŽŪDC veikla susijusiais ir teisės aktų bei taisyklių reglamentuojamais privalomais klausimais, kontroliuoti kaip laikomasi teisės aktų ir privalomų taisyklių reikalavimų; 8.12.10. konsultavimą ŽŪDC skyrių darbuotojams saugos ir sveikatos darbe, gaisrinės ir civilinės saugos bei kitais klausimais; 8.12.11. ŽŪDC darbuotojų privalomą periodinį medicininį sveikatos patikrinimą, darbuotojų sekančio patikrinimo terminus ir ne vėliau kaip prieš du mėnesius iki jų pabaigos, apie tai informuoti darbuotoją ir darbuotojo tiesioginį vadovą; 8.12.12. esant poreikiui, darbo pažymėjimų pagaminimą ir išdavimą, darbuotojų darbo pažymėjimų registro pildymą, kontroliuoti pažymėjimų apskaitą, keitimą, kad jie laiku būtų grąžinami, negrąžintų – paskelbimą negaliojančiais bei organizuoti grąžintų negaliojančių pažymėjimų perdavimą sunaikinimui; 8.12.13. ir dalyvauti vertinant ŽŪDC darbuotojų veiklą. Teikti pasiūlymus dėl darbuotojų skatinimo ar nuobaudų skyrimo; 8.12.14. ir užtikrinti ŽŪDC darbuotojų personalo bylų tvarkymą ir archyvavimą pagal ŽŪDC nustatytą tvarką. Tvarkyti kitą, Skyriui priskirtą tvarkyti, dokumentaciją; 8.12.15. tirti, arba dalyvauti tiriant, ŽŪDC darbuotojų galimus darbo drausmės pažeidimus, nelaimingus atsitikimus darbe ir pakeliui į (iš) darbo, rengti, arba dalyvauti rengiant reikalingą su tyrimais susijusią dokumentaciją; 8.12.16. ir dalyvauti atliekant ŽŪDC atlygio rinkos tyrimuose. Analizuoti, sisteminti ir teikti siūlymus ŽŪDC generaliniam direktoriui, atsižvelgiant į atlygio rinkos tyrimų rezultatus tobulinti darbuotojų apmokėjimo už darbą politiką; 8.12.17. ir vykdyti darbuotojų pareigybių lygių sisteminimą ir nuolatinę analizę (įtraukiant naujas pareigybes ar kompetencijas); 8.12.18. ir vykdyti kompetencijų modelio parengimą, adaptaciją lokaliems teisės aktams ir pareigybių lygiams; 8.13 inicijuoti ir rengti vidaus teisės aktų projektus ar jų pakeitimus/ atnaujinimus personalo valdymo ir administravimo srityje; 8.14 sisteminti, analizuoti ir kaupti informaciją pagal kompetenciją ir Skyriaus vykdomas funkcijas; 8.15 pagal kompetenciją vykdyti kitus su ŽŪDC funkcijomis susijusius tiesioginio vadovo pavedimus, kad būtų pasiekti ŽŪDC tikslai. III SKYRIUS TEISĖS 9. Skyriaus vadovas turi teisę: 9.1. laiku gauti darbui reikalingą informaciją, duomenis ir dokumentus iš ŽŪDC struktūrinių padalinių ir kitų institucijų, organizacijų bei įmonių; 9.2. gauti visą darbui reikalingą programinę įrangą ir kitas darbui reikalingas priemones; 9.3. inicijuoti pagal Skyriaus veiklų kompetenciją darbo procesų tobulinimą; 9.4. dalyvauti mokymuose ir kelti profesinę kvalifikaciją; 9.5. gavus ŽŪDC generalinio direktoriaus nurodymą, motyvuotai atsisakyti vykdyti užduotį ar pavedimą, jeigu, jo nuomone, užduotis ar pavedimas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 10. Skyriaus vadovas atsako už: 10.1. sąžiningą, nešališką, kompetentingą, kokybišką, skaidrų, tinkamą ir savalaikį šioje pareiginėje instrukcijoje nustatytų funkcijų ir pareigų vykdymą; 10.2. Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų reikalavimų laikymąsi vykdant nustatytas funkcijas, pavestus darbus; 10.3. rengiamų ir teikiamų dokumentų, ir duomenų teisingumą, kiek tai susiję su tiesiogiai vykdomomis funkcijomis; 10.4. tinkamą Skyriaus darbo organizavimą ir Skyriui pavestų darbų įvykdymą kokybiškai ir laiku; 10.5. darbo saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, elektros saugos dirbant kompiuteriu reikalavimų laikymąsi; 11. Skyriaus vadovas už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako ŽŪDC darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Skyriaus vadovas nevykdantis ar netinkamai vykdantis savo pareigas privalo padarytą žalą ŽŪDC atlyginti visiškai. Skyriaus vadovas, viršijęs savo teises ar įgaliojimus, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 12. Skyriaus vadovas pažada ir įsipareigoja: 12.1. būti pareigingas, darbštus, sąžiningas, laikytis dalykinio bendravimo taisyklių, tarnybinės etikos reikalavimų. Nevykdyti jokios veikos, kuri žemintų ŽŪDC reputaciją, vardą, sukeltų ŽŪDC finansinių, materialinių ar kitų išteklių nuostolių ar neigiamai paveiktų ŽŪDC darbuotojų ir išorinių (ŽŪDC partnerių, įmonių, tarptautinių bei valstybinių/savivaldybės įstaigų, organizacijų, kt.) subjektų nuomonę apie ŽŪDC, jos darbuotojus ar ŽŪDC teikiamas paslaugas; 12.2. neturėti jokių sutartinių, finansinių ar kitokių įsipareigojimų juridiniams ar fiziniams asmenims, susijusiems su ŽŪDC veikla ir galinčių sukelti viešųjų privačių interesų konfliktą. Teisės aktų nustatyta tvarka ir priemonėmis vengti privačių interesų konflikto ir elgtis taip, kad nekiltų abejonių, jog toks konfliktas yra; 12.3. informuoti ŽŪDC generalinį direktorių apie savo viešuosius privačius interesus, galinčius sukelti interesų konfliktą atliekant jam paskirtas funkcijas ir pareigas. Prievolė deklaruoti viešuosius privačius interesus, galinčius sukelti privačių interesų konfliktą, tenka pačiam Skyriaus vadovui; 12.4. nepiktnaudžiauti tarnybine padėtimi, nenaudoti savo pareigų ir vardo, siekiant paveikti kitų asmenų sprendimą, kuris sukeltų viešųjų privačių interesų konfliktą ar kitaip pakenktų ŽŪDC interesams; 12.5. laikytis konfidencialumo įsipareigojimų, neatskleisti, negarsinti, neperduoti tretiesiems asmenims jokios komercinės, dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, gautos dirbant ŽŪDC, o taip pat nenaudoti konfidencialios informacijos asmeniniams ar trečiųjų asmenų poreikiams, užtikrinti jos apsaugą, t. y. užkirsti galimybę tretiesiems asmenims sužinoti tokią informaciją; 12.6. nenaudoti ŽŪDC turto asmeninei ar trečiųjų asmenų naudai. Atsako už racionalų ŽŪDC turto naudojimą, jo apsaugą. Išeidamas iš darbo, iki išėjimo iš darbo dienos, atsiskaito su ŽŪDC ir grąžina jam suteiktas darbo priemones; 12.7. nenaudoti ir neplatinti nelegalios programinės įrangos ar teisėtai įsigytos programinės įrangos nenaudoti neteisėtai; 12.8. laikytis ŽŪDC informacijos ir duomenų saugumo politikos; 12.9. laikytis nustatytos darbo tvarkos, saugos reikalavimų, darbo laiko rėžimo; 12.10. vykdant valstybės pavestas funkcijas ir nurodytus darbus, privalo elgtis profesionaliai, kompetentingai, nepriekaištingai ir laikytis valstybės tarnautojams keliamų veiklos etikos principų; 12.11. elgtis teisėtai, nešališkai ir sąžiningai išsakant savo nuomonę, patariant ar kitaip priimant sprendimus, susijusius su Įmonės veikla, vengti viešųjų privačių interesų konflikto; 12.12. dalyvaujant ŽŪDC verslo susitikimuose užtikrinti verslo etikos principų laikymąsi. V SKYRIUS BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 13. Šis pareiginė instrukcija įsigalioja nuo jos patvirtinimo ŽŪDC generalinio direktoriaus įsakymu dienos. 14. Pasikeitus Skyriaus vadovo funkcijas reglamentuojantiems išorės ir (arba) vidaus teisės aktams, informacijos saugumo valdymo sistemos reikalavimams, kokybės vadybos sistemos reikalavimams ši pareiginė instrukcija turi būti atnaujinta (papildyta, pakeista) arba pripažinta netekusia galios. Pareiginės instrukcijos pakeitimus ir papildymus, jos pripažinimą netekusia galios įsakymu tvirtina ŽŪDC generalinis direktorius. 15. Su šia pareigine instrukcija Skyriaus vadovo pareigas užimantis darbuotojas susipažįsta pasirašytinai arba naudodamasis Įmonės dokumentų valdymo sistema „Avilys“. 16. Už šios pareiginės instrukcijos atnaujinimą ir rengimą atsako ŽŪDC generalinis direktorius arba jo įgaliotas darbuotojas. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 266 0620 |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilnius, Vinco Kudirkos g. 18-1 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa