Paslaugos
Skelbimo nr.: | 95276 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-04-09 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-04-23 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | VIEŠOJI ĮSTAIGA ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRAS |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | VIEŠOJI ĮSTAIGA ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRAS |
Pareigos: | Teisės ir viešųjų pirkimų skyrius Vyr. teisininkas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Šiauliai |
Informacija apie įstaigą: | Darbo užmokesčio dydis 3000,00 Eur/mėn. (bruto/ikimokestinis). *Pretendentų dokumentai priimami per 10 darbo dienų po konkurso paskelbimo. Terminas gali būti pratęstas 5 darbo dienas, jeigu kiltų pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo. Darbo vieta: Pramonės g. 15-71, Šiauliai. Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: Tel. 8 41 520 002, el. paštas info@sratc.lt. Įstaigos veiklos sritys: Vieningos regioninės komunalinių atliekų tvarkymo sistemos kūrimas ir plėtra; Šiaulių regiono nepavojingų atliekų sąvartyno eksploatavimas; Atliekų priėmimo punktų, kompostavimo aikštelių ir kitų atliekų surinkimo, tvarkymo objektų eksploatavimas; Šiandieninių aplinkosaugos reikalavimų nebeatitinkančių sąvartynų uždarymas ir sutvarkymas; Eksploatuojamo regioninio sąvartyno ir visų uždarytų bei sutvarkytų sąvartynų monitoringo vykdymas; Komunalinių atliekų surinkimo iš fizinių ir juridinių asmenų organizavimas; Buityje susidarančių antrinių žaliavų surinkimo iš gyventojų organizavimas; Namų ūkiuose susidarančių biologiškai skaidžių atliekų surinkimo organizavimas; Buityje susidarančių pavojingų atliekų surinkimo iš gyventojų organizavimas; Žaliųjų atliekų priėmimas ir kompostavimas žaliųjų atliekų kompostavimo aikštelėse; Komunalinių ir nepavojingų ūkinių bei komercinių atliekų, kurių šiuo metu nėra galimybių perdirbti, priėmimas ir šalinimas Šiaulių regiono nepavojingų atliekų sąvartyne; Principo „teršėjas moka” įgyvendinimas; Vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą administravimas; Pagalba regiono savivaldybėms sprendžiant atliekų tvarkymo klausimus; Pagalba savivaldybėms rengiant regiono ir savivaldybių atliekų tvarkymo planus, regione ir savivaldybių teritorijose atliekų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų ir sprendimų projektus; Visuomenės informavimas ir švietimas komunalinių atliekų tvarkymo klausimais. |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centro direktoriaus 2022 m. liepos 18 d. įsakymu Nr. P-270 VŠĮ ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRO TEISĖS IR VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SKYRIAUS VYR. TEISININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centro (toliau – ŠRATC / Įstaiga) Teisės ir viešųjų pirkimų skyriaus (toliau – Skyrius) vyr. teisininko (toliau – Teisininkas) pareigybės aprašymas nustato Teisininko pareigybės paskirtį, specialiuosius reikalavimus pareigybei, funkcijas, teises ir atsakomybę. 2. Teisininkas yra Įstaigos darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. 3. Teisininką į pareigas priima ir atleidžia Įstaigos direktorius. 4. Teisininkas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Administracijos vadovui. II. PAREIGYBĖS PASKIRTIS 5. Teisininkas atsakingas už Įstaigos veiklai nustatytų uždavinių įgyvendinimo atitiktį Lietuvos Respublikos bei tarptautiniuose teisės aktuose nustatytiems reikalavimams. III. TEISININKUI KELIAMI SPECIALŪS REIKALAVIMAI 6. Teisininkas privalo turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities teisės krypties arba jam prilygintą išsilavinimą. 7. Turėti ne mažesnę kaip 2 metų teisinio darbo patirtį. 8. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Įstaigai priskirtų funkcijų vykdymą bei Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius atliekų tvarkymo sektoriaus reguliavimą. 9. Mokėti taikyti praktikoje administracinės, civilinės, darbo, procesinių ir kitų teisės šakų normas. 10. Vadovautis aukščiau minėtais teisės aktais, ŠRATC vidaus veiklą reglamentuojančiais dokumentais, pareigybės aprašymu, ŠRATC visuotinio dalininkų susirinkimo ir ŠRATC valdybos priimtais sprendimais, Įstaigos direktoriaus įsakymais. 11. Išmanyti raštvedybos ir dokumentų rengimo taisykles. Mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu. 12. Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis, pasižymėti organizuotumu, iniciatyvumu, sąžiningumu, gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą. IV. TEISININKO FUNKCIJOS 13. Analizuoja klausimus, susijusius su Skyriaus užduočių vykdymu, kad būtų užtikrintas Įstaigos veiklos, priimamų įsakymų, kitų sprendimų teisėtumas ir pagrįstumas, teikia teisines konsultacijas, pasiūlymus ir išvadas. 14. Vertina ir teikia išvadas Įstaigos direktoriui, ar rengiamų įsakymų, sprendimų ir kitų teisės aktų projektai, taip pat Įstaigos veiklą reglamentuojantys dokumentai atitinka Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus, kitus teisės aktus ir teisinės technikos reikalavimus, teikia išvadas dėl jų. 15. Administracijos vadovo ar Įstaigos direktoriaus pavedimu, rengia Įstaigos veiklai reikalingų sutarčių projektus, dalyvauja derybose su užsakovais ir veiklos partneriais. 16. Įstaigos direktoriaus ar Administracijos vadovo nurodymu, rengia ir / ar dalyvauja rengiant teisės aktų ir kitų dokumentų projektus, susijusius su Įstaigos veikla. Esant poreikiui, juos vizuoja (nepritarus – vizuoja su pastaba) tuo patvirtinant projektų atitikimą teisės aktų reikalavimams. 17. Analizuoja kitų institucijų ir įstaigų parengtus teisės aktų projektus, raštus, skundus, pretenzijas, pasiūlymus, rengia atsakymų į juos projektus. 18. Rengia ir / ar derina viešųjų pirkimų sutarčių projektus, susitarimus prie jų. 19. Rengia sprendimų projektus Įstaigos visuotiniam dalininkų susirinkimui ir valdybos posėdžiams. 20. Administracijos vadovo pavedimu, teikia teisinio pobūdžio išvadas ir konsultacijas Įstaigos veiklos klausimais Įstaigos direktoriui bei darbuotojams, siekiant užtikrinti įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi, pažeidimų prevenciją. 21. Įstaigos direktoriaus pavedimu atstovauja Įstaigą (pagal įgaliojimą) teismuose, ikiteisminio nagrinėjimo institucijose. Taip pat savo kompetencijos ribose atstovauja Įstaigą kitose valstybės ir savivaldybių institucijose bei įstaigose, siekiant užtikrinti tinkamą įstatymų reikalavimų įgyvendinimą ir Įstaigos interesų atstovavimą; 22. Rengia prašymų, ieškinių, atsiliepimų į juos, apeliacinių, kasacinių, atskirųjų skundų ir kitų teismo procesinių dokumentų projektus. 23. Dalyvauja savivaldybių, visuotinio dalininkų susirinkimo bei valdybos posėdžiuose, ŠRATC darbo grupių veikloje. 24. Esant poreikiui, savo kompetencijos ribose, organizuoja kitų Įstaigos darbuotojų darbą. 25. Vykdo Duomenų apsaugos pareigūno funkcijas: 25.1. Informuoja duomenų valdytoją ir / arba duomenų tvarkytoją ir duomenis tvarkančius darbuotojus apie jų prievoles pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (toliau – BDAR) ir kitas Europos Sąjungos arba valstybės narės duomenų apsaugos nuostatas, konsultuoja juos šiais klausimais. 25.2. Atlieka Įstaigos lokalių teisės aktų vertinimą ir parengia / atnaujina atitinkamus dokumentus. 25.3. Stebi, kaip laikomasi BDAR, kitų Europos Sąjungos arba nacionalinių duomenų apsaugos nuostatų ir duomenų valdytojo arba duomenų tvarkytojo politikos asmens duomenų apsaugos srityje. 25.4. Esant poreikiui, konsultuoja Įstaigos direktorių dėl poveikio duomenų apsaugai vertinimo ir stebi jo atlikimą pagal BDAR 35 straipsnį. 25.5. Bendradarbiauja su priežiūros institucija, t. y. Valstybine duomenų apsaugos inspekcija, dalyvauja priežiūros institucijoms vykdant planinius ir / ar neplaninius BDAR reikalavimų laikymosi patikrinimus bei tiriant incidentus. Atstovauja Įstaigą priežiūros institucijose. 25.6. Atlieka kontaktinio asmens funkcijas priežiūros institucijai kreipiantis su duomenų tvarkymu susijusiais klausimais, įskaitant BDAR 36 straipsnyje nurodytas išankstines konsultacijas. 25.7. Rengia raštus ir / ar atsakymus, susijusius su BDAR. 26. Pavaduoja Įstaigos teisininką jam nesant darbe ar reikalui esant. 27. Teikia teisinę pagalbą teisinio pobūdžio klausimais Įstaigos darbuotojams Įstaigos veiklos klausimais. 28. Savo kompetencijos ribose vykdo kitus teisėtus nenuolatinio pobūdžio ŠRATC direktoriaus ar Administracijos vadovo pavedimus, susijusius su Įstaigos veikla. 29. Bendradarbiauja su kitais Įstaigos struktūriniais padaliniais, pavieniais darbuotojais, savivaldybių institucijomis ir jų atstovais bei kitomis įmonėmis, įstaigomis ir organizacijomis Įstaigos veiklos klausimais; 30. Kelia savo kvalifikaciją kursuose, seminaruose, mokymuose, diskusijose. V. TEISININKO TEISĖS 31. Turėti savo darbo vietą ir visas darbui reikalingas priemones. 32. Laiku gauti darbui būtiną informaciją. 33. Dalyvauti ŠRATC darbuotojų pasitarimuose. 34. Iš ŠRATC padalinių gauti informaciją, reikalingą pavestoms užduotims atlikti. 35. Bendrauti su kitais regionų atliekų tvarkymo centrais. 36. Teikti siūlymus Įstaigos direktoriui dėl ŠRATC padalinių veiklos tobulinimo. 37. Savo kompetencijos ribose atstovauti ŠRATC teismuose, ikiteisminio tyrimo institucijose, antstolių bei notarų kontorose, darbo ginčų komisijose, atitinkamose įstaigose ir organizacijose. 38. Kelti savo kvalifikaciją. 39. Nustatyta tvarka darbo reikalais naudotis transporto, telefoninio, kompiuterio ryšio, organizacinėmis ir techninėmis priemonėmis. VI. TEISININKO ATSAKOMYBĖ 40. Teisininkas atsakingas už: 40.1. nepriekaištingą pareigybės aprašymo ir kitų patvirtintų taisyklių, procedūrų, tvarkų vykdymą ir kontrolę; 40.2. teisėtą suteiktų teisių panaudojimą ir teisės aktų nuostatas atitinkantį pareigų vykdymą; 40.3. tinkamą ŠRATC turto eksploatavimą, darbo kokybę; 40.4. suteiktų materialinių ir piniginių vertybių apsaugą; 40.5. teisėtą Įstaigos direktoriaus žodinių ir raštiškų nurodymų vykdymą; 40.6. žinomos ŠRATC konfidencialios informacijos tinkamą panaudojimą ir apsaugą; 40.7. saugos darbe ir priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą; 40.8. ŠRATC padarytus dėl savo, kaip Teisininko, kaltės nuostolius pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus. 41. Už netinkamą teisių įgyvendinimą ir už pareigų nevykdymą taikoma atsakomybė, nustatyta įskaitant, bet neapsiribojant, Lietuvos Respublikos darbo kodekse. VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 42. Nutraukiant darbo santykius, paskutinę darbo santykių dieną, Teisininkas privalo visus veiklos dokumentus bei jam patikėtas materialines vertybes perduoti naujam Teisininkui arba kitam ŠRATC direktoriaus įsakymu paskirtam asmeniui. 43. Dokumentams ir turtui perduoti surašomas perdavimo – priėmimo aktas. Jo prieduose pateikiami svarbiausi duomenys, apibūdinantys Teisininko vykdytų darbų stadiją, esamus įsipareigojimus. Prie akto pridedami Teisininko žinioje esančių dokumentų, žurnalų, bylų ir jam priskirto turto aprašai. Aktą tvirtina ŠRATC direktorius arba įsakymu paskirtas kitas asmuo. 44. Dokumentų ir turto perdavimo ir priėmimo aktas surašomas dviem egzemplioriais: vienas egzempliorius atiduodamas Buhalterijos skyriui, kitas – dokumentus ir turtą priimančiam asmeniui. Dokumentus ir turtą perdavęs asmuo turi teisę gauti akto kopiją. Susipažinau _______________ (parašas) ____________________ (Vardas, pavardė) __________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +370 41 520 002 |
El. paštas: | info@sratc.lt |
Adresas: | Šiaulių r. sav. Jurgeliškių k. 9 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa