Paslaugos
Skelbimo nr.: | 95616 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-04-24 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-05-09 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Nacionalinė švietimo agentūra |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Ugdymo turinio skyrius Specialistas, S-2 (1 et., koef. 1,06 - 1,48) |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Nacionalinė švietimo agentūra – valstybinė institucija, įsteigta 2019 m. Pagrindinis agentūros veiklos tikslas – dalyvauti įgyvendinant valstybinę ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo politiką. Nacionalinė švietimo agentūra įsteigta reorganizavus Nacionalinį egzaminų centrą, Nacionalinę mokyklų vertinimo agentūrą, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centrą, Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centrą, Švietimo informacinių technologijų centrą, Ugdymo plėtotės centrą ir yra šių įstaigų teisių ir pareigų perėmėja. Nacionalinė švietimo agentūra kaip švietimo pagalbos institucija prisideda užtikrinant švietimo kokybę, formuojant ugdymo turinį ir koordinuojant jo įgyvendinimą, organizuojant mokinių pasiekimų patikrinimus, vykdant švietimo tyrimus, teikiant įvairiapusę pagalbą švietimo sistemai. Nacionalinės švietimo agentūros uždaviniai: vykdyti švietimo stebėseną, organizuoti nacionalinius, tarptautinius švietimo tyrimus; organizuoti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo turinio kūrimą ir koordinuoti jo įgyvendinimą; plėtoti švietimo pagalbos sistemą įgyvendinant įtraukties švietime nuostatas; organizuoti ir administruoti mokinių pasiekimų patikrinimus, brandos ir kitus egzaminus, asmens bendrųjų gebėjimų, įgytų profesinių kompetencijų vertinimus; vykdyti švietimo įstaigų veiklos kokybės, pedagoginių darbuotojų praktinės veiklos ir kompetencijų, mokymo priemonių ir technologinių sprendimų atitikties nustatytiems reikalavimams stebėseną ir vertinimą, teikti metodinę konsultacinę pagalbą; organizuoti ir koordinuoti švietimo įstaigų aprūpinimą, edukacinių erdvių modernizavimo ir informacinių komunikacinių technologijų diegimo procesus, plėtoti ir administruoti informacines sistemas, švietimo registrus. Nacionalinės švietimo agentūros veiklą koordinuoja Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija. K. Kalinausko g. 7, LT-03107, Vilnius Įmonės kodas 305238040 Kilus klausimams, prašome kreiptis į Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus specialistę Laimą Markevičienę, el. p. laima.markeviciene@nsa.smm.lt, tel. Nr. 8 658 17943 |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Nacionalinės švietimo agentūros direktoriaus 2023 m. birželio 13 d. įsakymu Nr. VK-420 UGDYMO DEPARTAMENTO UGDYMO TURINIO SKYRIAUS SPECIALISTO (UTS-S2) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Nacionalinės švietimo agentūros (toliau – Agentūra) Ugdymo departamento (toliau – Departamentas) Ugdymo turinio skyriaus (toliau – Skyrius) specialisto (UTS-S2) pareigybė yra 4 grupės (specialistai). 2. Pareigybės lygis – A1. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu iš ugdymo mokslų studijų krypčių grupės ar humanitarinių mokslų studijų srities lietuvių filologijos studijų krypties; 3.2. turėti ne trumpesnę kaip 5 metų pedagoginio darbo patirtį; 3.3. turėti ugdymo programų rengimo/siūlymų ugdymo programoms teikimo, rekomendacijų, metodinės ar mokymo medžiagos rengimo patirties; 3.4. turėti patirties rengiant siūlymus/dalyvaujant lietuvių kalbos ir literatūros išoriniame vertinime; 3.5. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, kitus šios pareigybės aprašyme įvardytoms funkcijoms vykdyti būtinus Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos dokumentus, švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymus, kitus teisės aktus; 3.6. sugebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, naudotis šiuolaikinėmis informacijos paieškos, perdavimo ir darbo su informacija priemonėmis; 3.7. gebėti dirbti komandoje, tvarkingai ir sistemingai apdoroti informaciją, ją apibendrinti ir analizuoti, struktūriškai mąstyti ir priimti sprendimus; 3.8. mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1668 „Dėl Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus; 3.9. išmanyti dokumentų rengimo reikalavimus ir kanceliarinės kalbos taisykles, būti susipažinus su teisės aktų rengimo rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 ,,Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. organizuoja rengimą ir (ar) rengia lietuvių kalbos ir literatūros bendrosios programos projektą, dalykų tarpinių patikrinimų ir brandos egzaminų užduočių aprašo dalį, skirtą lietuvių kalbai ir literatūrai, organizuoja kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ir jos raidos aprašo projekto rengimą, esant poreikiui juos tobulina; 4.2. organizuoja rengimą ir (ar) rengia lietuvių kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo metodines rekomendacijas bei kitus dokumentus reikalingus ugdymo turinio įgyvendinimui, teikia siūlymų dėl jų diegimo ir įgyvendinimo; 4.3. rengia lietuvių kalbos ir literatūros, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos metodinę medžiagą įvairių poreikių mokiniams; 4.4. analizuoja kitų šalių gimtosios kalbos ir literatūros bendrąsias programas, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo, lietuvių kalbos ir literatūros didaktikos tendencijas, apibendrintus tyrimų duomenis; 4.5. renka, analizuoja ir skleidžia lietuvių kalbos ir literatūros mokymo, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo gerosios pedagoginės, edukacinės patirties ir metodinės veiklos medžiagą; 4.6. kaupia ir dalinasi informacija apie pasaulyje diegiamas lietuvių kalbos ir literatūros mokymo, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo inovacijas ir jų taikymo praktikas; 4.7. dalyvauja pasiekimų patikrinimų, susijusių su lietuvių kalbos ir literatūros pasiekimų, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo rezultatų vertinimu, veiklose; 4.8. dalyvauja Agentūros vykdomuose su lietuvių kalbos ir literatūros mokymu, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymu susijusiuose tyrimuose, apklausose, išoriniuose vertinimuose, darbo grupėse; 4.9. dalyvauja rengiant lietuvių kalbos ir literatūros mokymo, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo mokytojų kompetencijų plėtojimo programas, teikia siūlymus dėl mokytojų dalykinių kompetencijų plėtojimo; 4.10. kuria ir (ar) dalyvauja kuriant švietimo įstaigų aprūpinimo standarto dalį skirtą lietuvių kalbai ir literatūrai mokyti, kūrybiškumo ir kultūrinei kompetencijai ugdyti; 4.11. analizuoja informaciją apie mokyklų įsigytas, Švietimo aprūpinimo standartus atitinkančias mokymo priemones, skirtas lietuvių kalbai ir literatūrai mokyti, kūrybiškumo ir kultūrinei kompetencijai ugdyti; 4.12. teikia siūlymus švietimo įstaigoms, jų savininkams, Ministerijai dėl švietimo aprūpinimo gerinimo lietuvių kalbos ir literatūros mokymui, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymui; 4.13. analizuoja Agentūros lietuvių kalbos ir literatūros, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo skaitmeninių mokymo priemonių (toliau – SMP) naudojimą ir teikia siūlymus dėl SMP tobulinimo, aktyvesnio SMP naudojimo; 4.14. dalyvauja rengiant, ieškant, sisteminant ir diegiant lietuvių kalbos ir literatūros, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo SMP įvairių poreikių turintiems mokiniams; 4.15. konsultuoja aktualiais lietuvių kalbos ir literatūros, kūrybiškumo ir kultūrinės kompetencijos ugdymo turinio klausimais; 4.16. pagal kompetenciją, suderinus su tiesioginiu vadovu, užtikrina tinkamą Agentūros atstovavimą valstybės institucijose ir įstaigose; 4.17. Agentūros direktoriaus pavedimu dalyvauja komisijose bei darbo grupėse sprendžiant jo kompetencijai priskirtus klausimus; 4.18. pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines, pirkimų ir kitus dokumentus, susijusius su Skyriaus ir Agentūros darbu; 4.19. pagal kompetenciją teikia pagalbą kitų skyrių darbuotojams; 4.20. įsivertina savo veiklą, analizuoja jos rezultatus, teikia siūlymus Skyriaus veiklai tobulinti; 4.21. atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo darbą; 4.22. vykdo kitas nenuolatinio pobūdžio Agentūros direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavestas funkcijas Agentūros uždaviniams įgyvendinti; 4.23. be šiame aprašyme įvardytų funkcijų vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas. _________________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | Konkursas pasibaigęs, dokumentai nepriimami |
Pareigos: | |
---|---|
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 2752 362 |
El. paštas: | |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. K. Kalinausko g. 7 |
Nėra diskusijų
Asmenų, įtrauktų į aukštesniųjų vadovų rezervą, apklausa Pretendentų į įstaigos vadovo pareigas, dalyvavusių kompetencijų vertinime, apklausa (2024) Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į įstaigos vadovo pareigas, apklausa Asmenų, 2024 m. dalyvavusių Viešojo valdymo agentūros organizuotuose konkursuose į karjeros valstybės tarnautojo pareigas, apklausa Komisijos narių, dalyvavusių VVA organizuotuose konkursuose į vadovaujamąsias pareigas, apklausa